Gå til innhold

Tips om blogg.

United_boy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer jeg med tips om en blogg: http://rapogfilm.blogspot.com/

Ja jeg er med å lage bloggen, men jeg synes bloggen fortjener flere lesere siden vi skriver mye bra.

Skriver som det står i nettadressen, om rap og film. Kom gjerne med konstuktiv kritikk for hvordan vi kan gjøre bloggen bedre. Hvis dere gidder å svare meg her, så vær venlig å ikke svar på en useriøs måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det finnes for mange (bedre) konkurrenter. dere må finne på noe unikt som gjør at folk vil komme tilbake å lese bloggen. :)

Har du tips til noe unikt vi kan gjøre? :)

Skrevet

Flott tiltak. :)

Noen tips:

1) Les korrektur. For mange skrivefeil og noen merkelige setninger gjør det slitsomt å lese.

2) Designet er kjedelig. Hvitt på svart blir også litt for anstrengende for svaksynte meg.

3) Kom med anbefalinger til film og musikk folk ikke har hørt om, da blir det mer spennende å lese bloggen.

Skrevet
3) Kom med anbefalinger til film og musikk folk ikke har hørt om, da blir det mer spennende å lese bloggen.

yeh. stod bare ting der som står overalt ellers uansett.

Skrevet

yeh. stod bare ting der som står overalt ellers uansett.

Det gjorde det vel ikke.

• 6 måneder senere...
Skrevet
Har du tips til noe unikt vi kan gjøre? :)

Droppe orddelingsfeilene? :p

Hvilke orddelingsfeil? Jeg har skummet litt gjennom og har ikke spottet noen markante feil enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...