Gå til innhold

London i romjul/nyttår


Ambidex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Det skjer mye på denne tiden i London og dere har noe å se frem til, særlig nyttårsaften. Skal selv feire nyttår i London og det eneste som er planlagt er at vi skal få med oss opptoget/parade første nyttårsdag, skal besøke Naturhistorisk museum, samt gå på skøyter her og til slutt være i nærheten av Westminister bridge (langs med Victoria Embankment) på selve aften. Her blir det trangt om plassen og anbefaler å være tidlig ute for å få med seg fyrverkeriet. Det er også en del som samler seg på Trafalgar Square, så det er også en mulighet.

 

Tidligere har undergrunnen vært gratis på nyttårsaften og jeg antar at det blir det i år også. Men jeg anbefaler å gå tilbake (hvis du har muligheten) til hotellet fordi det er veldig med trengsel på nyttårsnatten. Skal dere ha fest og moro er det anbefalt å gå en plass dere har kjøpt billetter på forhånd (kanalbåt er jo tingen, men litt dyrt). Jeg reiser med flere og det kan være vi havner på fest/club/DJ med Boy Georg som attraksjonen. Søk her for uteliv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...