Gå til innhold

Får ikke til å endre e-post på diskusjon.no-bruker.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette handler om ressurser. Som undertegnede har påpekt i tråden, "Når skal Diskusjon.no gjenoppstå fra den tekniske tørke?", er ikke behovet i dag dekket med tanke på alt som skal gjøres. Innholdsansvarlig har uttalt sitat; "Når vår egen driftsavdeling har mer tid og resurser vet jeg ikke, jeg avventer svar fra de høye herrer.", sitat slutt. Drift er altså ikke underrettet administratorer, men Edda. Undertegnede har nøyaktig samme problem og trenger å bytte e-post adresse, jeg har heller ikke fått noe svar ved min korrespondanse til drift.

 

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar
Wohoo!

 

Endelig! =)

 

Takker!

 

CRAP!

 

Nordemoniac her. Måtte opprette en ny bruker for å komme meg inn. Begynner å bli lei av dette surrete systemet.

 

Ja, dere har fått endret e-posten min, så nå er det byttet på kontrollpanelet. Men passordet mitt virket ikke nå, så jeg tenkte å be om et nytt. Men når jeg skriver inn min nye mail står det "ingen brukere registrert med denne mailen".

 

WTF? Nei, ingen er registrert, men det er nå den jeg BRUKER! Kan noen skifte dette snarest? Altså Nordemoniac sin mail må også kunne brukes til å resette passord! Jeg prøvde å resette med min gamle mail, men så ikke ut til å ha noen hensikt.

 

For noe tull...

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben : )

 

Undertegnede hadde samme problemet, det fungerete å logge inn på nytt etter at passordgeneratoren hadde generert 50+ passord, prøv å generere nye passord og logge inn med disse, det vil (av en eller annen merkverdig grunn) fungere om man prøver en stund. Vet ikke hvorfor. Send også eventuell e-post eller PM til innholdsansvarlig. Eller drift, men smør deg med tålmodighet med sistnevnte.

 

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...