Gå til innhold

Chelsea Kamptråd: PL - City - B - Lørdag 05.12. 18:30: C+ Sport 2, 2 - 1 SLUTT

HeHauken

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dette er en KLAR straffe. tc. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Webb tror han er så god at han skal alltid være "by the book". Veldig provoserende dommer.

Da hadde han visst definisjonen av ordet hands...

Herre... straffe....redning...faen

Endret av HeHauken
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Denne kampen er ikke i nærheten av Blackburn-Liverpool!

Webb the cardmaker. Herlich.

Skrevet (endret)

Det Given gjør er "by the book" ulovlig, men det skjer overalt. HELE tiden. Kan ikke si noe på det lenger.

Endret av tc47
Skrevet

Malouda faktisk... Hvorfor er ikke J. Cole på banen? Står dette resultatet seg, er vi enkelt og greit blitt snytt - og da håper jeg Unitedleiren slutter sytingen sin.

Skrevet
Malouda faktisk... Hvorfor er ikke J. Cole på banen? Står dette resultatet seg, er vi enkelt og greit blitt snytt - og da håper jeg Unitedleiren slutter sytingen sin.

Er du gal? Vi har på ingen måte fortjent å vinne denne kampen. Vi har ikke engang fortjent uavgjort. Spiller dass. Nest svakeste kampen vår i år. Muligens tredje svakest.

Skrevet
Herre så ufortjent det er nå...

Chelsea har hatt sine perioder og Shitty har hatt sine perioder. Vil ikke si det er veldig ufortjent i det hele tatt.

Skrevet

Er du gal? Vi har på ingen måte fortjent å vinne denne kampen. Vi har ikke engang fortjent uavgjort. Spiller dass. Nest svakeste kampen vår i år. Muligens tredje svakest.

Svak kamp ja... men vi fortjener minst ett poeng her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...