Gå til innhold

"Must haves" i en herregarderobe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg antar at brorparten her inne møter opp på SATS med seilersko, pique og panamahat.

Treningsklær er ikke akkurat hovedformålet med denne tråden....

• Liker 2
Skrevet

Treningsklær er ikke akkurat hovedformålet med denne tråden....

Ikke noe problem. Genseren kan brukes til så og si alt.

Tre andre plagg man bør ha i garderoben er naturligvis den hellige treenigheten; skinnjakke, vinterjakke, regnjakke.

Selv sverger jeg til regnjakkene fra Galvin Green og vinterjakkene fra Woolrich. Det koster riktignok litt, men kvaliteten er også deretter.

Skrevet

Websiden til Galvin gir meg lyst til å spille golf på Hawaii. Vil ikke påstå at skinnjakke er must-have. Jeg kommer garantert aldri til å kjøpe det i hvert fall. Sannsynligvis.

Skrevet

Bare en liten innstikker;

- Det er sikkert mange her inne som tenker "Jeg må presentere meg bedre for å imponere damer". For de av dere som som gjør de...her er et eksempel på hvordan de 2 mest berømte sjekkeartistene går ut:

mysandstyle.jpg

De er ikke hvordan du ser ut som du sikkert ser som gjelder!

• Liker 6
Skrevet

Hvem er de? Til å være «mest berømt» så virka de lite kjente for min del. Og hva slags beist av noen damer er det som blir imponert av noe slikt?

• Liker 2
Skrevet

Tror han prøvde å fortelle at hva du har på deg ikke skal være vinn eller forsvinn for om du plukker opp damer eller ikke...

Selvsagt. Men man føler seg selvsagt bedre om man er komfortabel i hva man går på.

Skrevet

Stil handler ikke om å dra damer for meg, aldri hørt om de der to før, men sett bilde som eksempel på hvordan man ikke bør kle seg tusenvis av ganger. Om de to der drar damer ved å se ut sånn må de nok finne de som er mest fulle og mest desperate. Noe som aldri ville vært noe poeng for meg uansett.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han til venstre på bilde er denne karen.

Disse guttene får nok flere jenter enn de aller fleste av oss, men at det er spesielt relevant for denne tråden vil jeg ikke akkurat påstå.

Endret av Anti LFC
Skrevet

Det er jo fordi de benytter seg av peacocking (latterlig overdrevent riktignok). Og til de som ikke vet hvem de er: Mystery og Neil Strauss (forfatteren av The Game), antakligvis de mest berømte PUA'ne i verden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dét vil jeg ikke si.. Det er bare utrolig mange som kjøper stygge, billige skinnjakker uten passform og i tillegg misbruker dem med klær som ikke passer til i det heletatt..

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...