Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Aino


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen...,

 

Jeg skjønner du har så svake argumenter at du må ty til å gå på person. Bare pass deg, dine patetiske forsøk på undergrave dine egne sitater faller på sin egen urimelighet. Du skriver bombastisk at du ikke leser tester lenger hos Amobil, da får du heller bare innrømme at det var som det meste du kommer med, nemlig sludder og vås.

 

Du kan jo begynne å lese hva jeg faktisk skriver, så kan vi diskutere derifra...

 

Er dette den nye såpeserien TV2 tenkte å sende til høsten?

Eller er det Se&Hør's nye diskusjonsforum?

 

Ikke lett å si. Følg spenningen videre.

 

Tja, kvaliteten på testene her på NokiAmobil gjenspeiler vel diskusjonen...?

 

Lese hva du skriver? Kjære deg, det er det vi alle har forsøkt å gjøre, men lett er det iallefall ikke da du er en bombe av selvmotsigelser.

 

Kvalitet? Godt kvaliteten på Amobils tester ikke er i nærheten av dine innlegg!

 

Forøvrig så gir du meg sterke assosiasjoner til ord som hengemyr, robåt og årer....

 

Etter å ha kjent litt på Aino, og lest tester og erfaringer, så sitter jeg igjen med en følelse at Sony Ericsson ikke er kommet helt i mål, men at de er på rett spor. Litt flikking her, noe småpussing der og de er tilbake til gamle høyder. Jeg husker min gode gamle K800i (som svigerfar arvet og bruker daglig), og bortsett fra kameraluken som irriterte meg noe grenseløst så er det fortsatt en av de beste mobilene jeg har hatt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lese hva du skriver? Kjære deg, det er det vi alle har forsøkt å gjøre, men lett er det iallefall ikke da du er en bombe av selvmotsigelser.

 

Kvalitet? Godt kvaliteten på Amobils tester ikke er i nærheten av dine innlegg!

 

Forøvrig så gir du meg sterke assosiasjoner til ord som hengemyr, robåt og årer....

 

Etter å ha kjent litt på Aino, og lest tester og erfaringer, så sitter jeg igjen med en følelse at Sony Ericsson ikke er kommet helt i mål, men at de er på rett spor. Litt flikking her, noe småpussing der og de er tilbake til gamle høyder. Jeg husker min gode gamle K800i (som svigerfar arvet og bruker daglig), og bortsett fra kameraluken som irriterte meg noe grenseløst så er det fortsatt en av de beste mobilene jeg har hatt. :)

 

Hadde du fulgt mine poster hadde du sett at jeg gjør rede for min atferd i detalj. Er vel eneste her på forumet som må forklare alle og enhver i detalj om mitt lesemønster av tester på Amobil. Og for å gjenta meg til det kjedsommelige, jeg leser ikke tester her på amobil, men det hender jeg skummer gjennom enkelte tester når jeg finner at karakteren ikke samsvarer med hva andre har kommet fram til. Er dette vanskelig å forstå? Ja da vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare deg det på en enklere måte...

 

Nå har jo SE lansert en ny FW, som fikser de verste feilene på Aino, så de ha begynt fiklingen allerede. Men amobil har enten ikke fått det med seg, eller de bryr seg ikke med å informere om dette. Satio har også fått ny FW, som blant annet gjør den langt raskere enn den var. Men dette finner altså NokiAmobil så lite interessant at de ikke bryr seg å skrive om det. De poster heller en stor artikkel om en Nokia som nå finnes på lager og en artikkel om oppsigelser i Ericsson.

Lenke til kommentar
Lese hva du skriver? Kjære deg, det er det vi alle har forsøkt å gjøre, men lett er det iallefall ikke da du er en bombe av selvmotsigelser.

 

Kvalitet? Godt kvaliteten på Amobils tester ikke er i nærheten av dine innlegg!

 

Forøvrig så gir du meg sterke assosiasjoner til ord som hengemyr, robåt og årer....

 

Etter å ha kjent litt på Aino, og lest tester og erfaringer, så sitter jeg igjen med en følelse at Sony Ericsson ikke er kommet helt i mål, men at de er på rett spor. Litt flikking her, noe småpussing der og de er tilbake til gamle høyder. Jeg husker min gode gamle K800i (som svigerfar arvet og bruker daglig), og bortsett fra kameraluken som irriterte meg noe grenseløst så er det fortsatt en av de beste mobilene jeg har hatt. :)

 

Hadde du fulgt mine poster hadde du sett at jeg gjør rede for min atferd i detalj. Er vel eneste her på forumet som må forklare alle og enhver i detalj om mitt lesemønster av tester på Amobil. Og for å gjenta meg til det kjedsommelige, jeg leser ikke tester her på amobil, men det hender jeg skummer gjennom enkelte tester når jeg finner at karakteren ikke samsvarer med hva andre har kommet fram til. Er dette vanskelig å forstå? Ja da vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare deg det på en enklere måte...

 

Nå har jo SE lansert en ny FW, som fikser de verste feilene på Aino, så de ha begynt fiklingen allerede. Men amobil har enten ikke fått det med seg, eller de bryr seg ikke med å informere om dette. Satio har også fått ny FW, som blant annet gjør den langt raskere enn den var. Men dette finner altså NokiAmobil så lite interessant at de ikke bryr seg å skrive om det. De poster heller en stor artikkel om en Nokia som nå finnes på lager og en artikkel om oppsigelser i Ericsson.

 

Å holde rede på din atferd - og det attpåtil i detalj - er ingen enkel oppgave. Verken for den ene eller den andre.... Enten så leser man testene og forholder seg til og diskuterer disse, eller så gjør man det ikke. Og det uten å måtte lage oppslag i krigstyper og med dimensjoner a-la Obama og fredsprisen. Men jeg ser at poe har påtatt seg rollen som Dr. Stockmann i Ibsens "En folkefiende".

 

I skrivende stund sitter jeg og vurderer C901 og C903. Aino er uaktuell pga trykkskjermen og dens begrensninger. Jeg må innrømme at jeg i et svakt øyeblikk og under akutt trang til å kjøpe ett eller annet endte opp med en Nokia 6303. En enkel og god telefon, men ellers som en VW Golf: Trygg men akk så ufattelig kjedelig....

Endret av Toucan
Lenke til kommentar
I skrivende stund sitter jeg og vurderer C901 og C903. Aino er uaktuell pga trykkskjermen og dens begrensninger. Jeg må innrømme at jeg i et svakt øyeblikk og under akutt trang til å kjøpe ett eller annet endte opp med en Nokia 6303. En enkel og god telefon, men ellers som en VW Golf: Trygg men akk så ufattelig kjedelig....

 

Nå tror jeg diskusjonen rundt min person holder, iallefall for ei stund?

 

Jeg har en Aino liggende og kan love deg at du ikke blir skuffet. Mobil.se mente dette kanskje var SE's beste telefon noensinne. Hvis du klarer å forstå at dette er en "to i en" dings, så vil du lykkes. Det er en avansert mobiltelefon når tastaturet er fremme, og når du skyver inn tastaturet er det en avansert media spiller med et trykkfølsomt UI. Den nye FW skal fikse de bugsene på det trykkfølsomme UI-et, jeg har dog ikke installert den ennå, da den nå befinner seg innpakket, og skal under juletreet. Men har selvfølgelig prøvd den i smug først, og jeg må si den overbeviste.

Rapportene om den nye FW, er at det trykkfølsomme UI et nå er dønn stabilt og, og at telefonen generelt er raskere. En bruker sier den er like rask som w995. Så dette lover godt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...