Gå til innhold

Klassekamerater kritiserer stilen min


jarah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hettegensere = lol

Slim fit på gutter = lol

 

Ehm?

 

Da vil jeg si at det er mange gutter som gjør at du ler ut høyt. Slim fit ser mye bedre ut enn vanlig eller sagge bukse på de fleste gutter (må selvfølgelig ha kropp til det).

 

Og til trådstarter hettegenser + slim fit busker ser ikke noe spesielt fint ut. Hettegenser har så og si ingen form i det hele tatt. Det ville ha vært bedre du matchet slim fit buksene dine med noe annet som sitter litt godt på kroppen. Og ja det er noe jeg ofte ser jenter gå med.

 

Og ja det er feil å kalle noen gay/homo bare fordi de går med slim fit. Det er en stil som blir mer og mer vanlig blant gutter. Og tviler veldig at den kommer til å dø ut. Og det finnes like mange gutter som er homser som går med custom fit som de som går med slim fit. Bare fordi noen har legning som homo betyr ikke at klestilen er helt anderledes. De er vanlig folk de og.Folk som sier noe sånt er bare uvitende. Og burde ha gått av å komme litt ut i verden.

 

EDIT: Ankelsokker ser tusen ganger bedre ut hvis du bruker sko som ikke går høyt opp (loafers og enkelte sneakers). Bruker ankelsokker på sommeren når jeg bruker sommer skoene mine. Om vinteren bruker jeg vanlig sokker pga varme og at vintere skoene mine går høyere opp enn anklene mine. Og nei, det er heller ikke gay å bruker ankelsokker -.-

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Hva med å holde seg på topic. Føler alt skled ut for lenge sida.

 

Haha. Er sant det. Men en ting du kan lære deg om Mote og velvære er at folk liker å dra det langt fra topic. Spesielt når det er snakk om hva slags stil de liker etc (selvom trådstarter ikke har spurt om det). Og om de kan kritisere andre stiler, som ikke er like perfekt som deres. Og igjen selv om trådstarter ikke har spurt om det.

Lenke til kommentar
Hettegensere = lol

Slim fit på gutter = lol

 

Åpent sinn er noe som heter, skinkerytter.

 

Finn på noen kreative kjælenavn på nabbene som kritiserer deg, drit dem litt ut.

 

"Jeg har hvertfall min egen klesstil, i motsetning til deg, Kurt Nilsen"

 

Den var da elendig dårlig, men du forstår hva jeg mener.

Det pleier funke fir meg.

 

Kanskje vær litt tøffere i trynet også.

Lenke til kommentar
Hva med å holde seg på topic. Føler alt skled ut for lenge sida.

 

Har gjort mitt beste til å prøve å ivareta off-topic, men i egne tråder. De som er blitt trådstartere der kan gjerne endre topic og førsteinnlegg om man føler behovet for det. Trådene er nå her:

 

De fleste VGS-elever kler seg harry

Riktig å bruke ankelsokker til bukse?

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Vi har også denne tråden å benytte. Carry on :)

Lenke til kommentar

Sier bare Fubu sæggebukse jeg. Det var stilen når jeg på ungdomskole. Jækli tøft... Det var eneste gangen jeg "went with the flow" og aldri mer.

 

Slim fit bukser så tenker jeg på typisk gutte punker stil. Men hettegenser i tillegg blir vel kanskje en rar blanding, kanskje ikke.

 

men min mening er, så lenge du ikke følger det de andre mener du må bruke og du føler deg komfertabel i det så bruk det. Ikke bryr deg om andre. Hvis du vil være som alle andre så er det en annen ting. Men det er bedre å gå i det du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...