LekebiL Skrevet 27. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2003 Du kan melde deg som potensiell betatester her http://www.xboxemea.com/beta/signup.asp?country=Norway To be considered, you must: Own an Xbox Have a valid credit card A PC with email and Web access at home Have broadband Internet access at home Be able to connect your Xbox to your Broadband internet connection with an Ethernet cable Be 18 years old or older Be comfortable reading and writing in English Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2003 Hm, høres ikke så ille ut det der nei... Hadde vært morsomt å vært BetaTester for Xbox Live i Norge, men personlig så tror jeg ikke at det er så mye å teste... Alt er jo nærmest klart, er det ikke? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hm, høres ikke så ille ut det der nei... Hadde vært morsomt å vært BetaTester for Xbox Live i Norge, men personlig så tror jeg ikke at det er så mye å teste... Alt er jo nærmest klart, er det ikke? Enda bedre er det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Ah.. *Meldt på som betatester* Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hey! Ah.. *Meldt på som betatester* Ditto! Hej då! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hey! Ah.. *Meldt på som betatester* Ditto! Hej då! æ å Men fikk mora mi til å søke, siden æ e bare 17, ho e 53, håpe dem tenke: Oh, sånn 53 år gammel gamer må vi la teste xbox live" Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hm, men det står at mailadressa må være den samme som du er regga med på xbox.com .. jeg har ingen konto på xbox.com .. og den sida svarer ikke. hmz. Lenke til kommentar
Waven Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 To be considered, you must: Own an Xbox Have a valid credit card A PC with email and Web access at home Have broadband Internet access at home Be able to connect your Xbox to your Broadband internet connection with an Ethernet cable Be 18 years old or older Be comfortable reading and writing in English Alt bortsett fra å være 18 og ha kort Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Gjett hvem som nettopp fikk mail om at de var akseptert som BETA TESTER til XboX live! Må bare sende inn et brev til england, så sender de meg utstyret: "wooooooooot" Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Hey! Grattis, m8! Jeg har enda ikke fått noen mail, håper for Guds skyld at jeg får det jeg også. Har hamstret LIVE-spill i det siste, så jeg er forberedt i den forstand... Hej då! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Har bare to xbox live spill; Return to castle wolfenstein og moto gp 2, men det sto i kontrakten at man fikk endel spill av microsoft som man sku bruke til beta testingen... Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil også være med Alt jeg mangler er et par år Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Hey! Hvilken bredbåndsleverandør har du, NoLimit_^? Kan du gjengi innholdet i mailen; fikk du inntrykk av at alle aktuelle beta-testere var plukket ut? Mvh. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2003 Har bluecom Mailen: "Thanks for completing the Xbox Livetm beta survey. You have been selected to participate in the Xbox Live beta program! Please sign and return the attached beta agreement to one of the addresses listed by June 18 if you’re interested in participating. After you return the agreement, we’ll send you your beta starter kit and instructions. Thank-you, and we look forward to working with you in the beta program! Xbox Live beta team" Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 har også fått koselig mail fra ms.... Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Hey! Aargh! Enda en? Jeg har ikke fått noen mail enda, jeg holder på å gå på veggene her. Hvis du leser dette, Bill, så vær så snill og send meg en slik mail, ok? På forhånd takk. Mvh! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 har også fått koselig mail fra ms.... grattulere mate Jeg fakset papirene til MS idag, følelsen var ubeskrivelig PS: Jeg sendte de via post også, bare for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har ikke fått noen mail ennå =/ Håper de snart får fingern ut Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 hadde eg hatt x-box Lenke til kommentar
hamame Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 For de som ikke har fått svar fra MS: Istedet for å vente til slutten av året; kjøp i Sverige... Jeg vil tippe Live i Norge vil koste kr. 599,- når det slippes. Det er samme pris som i Sverige i SVENSKE KRONOR.... hvilket betyr at du kan kjøpe Live i Sverige: * Billigere (ca. nkr 520,-) * I dag (slipper å vente et halvt år...) Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå