Gå til innhold

Microsoft søker nå beta testere til XBOX Live!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som ikke har fått svar fra MS:

Istedet for å vente til slutten av året; kjøp i Sverige...

 

Jeg vil tippe Live i Norge vil koste kr. 599,- når det slippes. Det er samme pris som i Sverige i SVENSKE KRONOR.... hvilket betyr at du kan kjøpe Live i Sverige:

* Billigere (ca. nkr 520,-)

* I dag (slipper å vente et halvt år...)

 

Harald

 

Veldig trolig ikke. Classic linjen av spill koster 249,- NOK i Norge veiledende, mens 299,- SEK i Sverige, eller 270 NOK.

 

Øystein

Lenke til kommentar
For de som ikke har fått svar fra MS:

Istedet for å vente til slutten av året; kjøp i Sverige...

 

Jeg vil tippe Live i Norge vil koste kr. 599,- når det slippes. Det er samme pris som i Sverige i SVENSKE KRONOR.... hvilket betyr at du kan kjøpe Live i Sverige:

* Billigere (ca. nkr 520,-)

* I dag (slipper å vente et halvt år...)

 

Harald

 

Veldig trolig ikke. Classic linjen av spill koster 249,- NOK i Norge veiledende, mens 299,- SEK i Sverige, eller 270 NOK.

 

Øystein

 

... vi får se om et halvt år hva prisen blir da... :)

 

Uansett vil jeg si det er verdt pengene å kjøpe Live idag, og ikke vente til det slippes i Norge.

 

(Ser at jeg har bomma på pris i NOK, da kursen på svkr har steget siden jeg kjøpte Live i Sverige. Kursen da var 80 kr, nå er den 90 ...)

 

Harald

Lenke til kommentar
Det er ikke altfor nødvendig å skaffe seg xbox live med en gang, siden det er ikke altfor mange gode spill man kan spille over live på dette tidspunkt.

 

Det er en individuell vurdering. Jeg har brukt demo-spillene som fulgte med Live settet i mange flere timer enn et par andre spill jeg har kjøpt... så for mitt vedkommende har det vært ett godt kjøp :)

 

Harald

Lenke til kommentar
Det er ikke altfor nødvendig å skaffe seg xbox live med en gang, siden det er ikke altfor mange gode spill man kan spille over live på dette tidspunkt.

 

Det er en individuell vurdering. Jeg har brukt demo-spillene som fulgte med Live settet i mange flere timer enn et par andre spill jeg har kjøpt... så for mitt vedkommende har det vært ett godt kjøp :)

 

Harald

 

hvilken spill var det?

Lenke til kommentar
Det er ikke altfor nødvendig å skaffe seg xbox live med en gang, siden det er ikke altfor mange gode spill man kan spille over live på dette tidspunkt.

 

Det er en individuell vurdering. Jeg har brukt demo-spillene som fulgte med Live settet i mange flere timer enn et par andre spill jeg har kjøpt... så for mitt vedkommende har det vært ett godt kjøp :)

 

Harald

 

hvilken spill var det?

 

Det følger med tre spill:

* Whacked

* MechAssault

* MotoGP

 

Sistnevnte er det spillet jeg siktet til (som jeg har brukt noen timer på). Og utifra andre forum ser det ut til at mange har det som favoritt blant demoene som følger med Live Kitet.

 

Eneste Live enablede spillet jeg har utenom Live-demoene (foruten Splinter Cell, men det er bare "downloadable content" = nytt brett) er MotoGP2. Det har blitt mottatt med gode karakterer (snitt 8.6 av 10) jevnt over, se http://www.gamerankings.com/htmlpages2/25320.asp

 

Harald

Lenke til kommentar
jeg har fremdeles ikke fått noen mail fra microsoft om at jeg har blitt plukket ut... *&¤!%!*

 

det er nok for sent for deg :p

 

har noen gamer.no ansatte søkt? i så fall har noen blitt beta tester?

 

håper jeg får starterpakken så raskt som mulig. hadde ikke skadet om det kom allerede i morgen :)

Lenke til kommentar
jeg har fremdeles ikke fått noen mail fra microsoft om at jeg har blitt plukket ut... *&¤!%!*

 

det er nok for sent for deg :p

 

har noen gamer.no ansatte søkt? i så fall har noen blitt beta tester?

 

håper jeg får starterpakken så raskt som mulig. hadde ikke skadet om det kom allerede i morgen :)

Er ikke sikkert det er for sent ennå :) Kan jo hende de bare er litt treige.

Lenke til kommentar
startpakken blir vel ikke sendt før fristen på å sende avtalen har gått ut? 18.6?? dette er bare noe jeg tror

 

Ble ferdig med muntlig eksamen i dag  :D  :D whoho!

 

de har nok sendt den:

 

"Hi

 

 

 

We have received your NDA by mail so you should expect your starter kit in the next few days

 

 

 

Many thanks

 

 

 

Xbox Live Beta Team"

 

Om de mottar "NDA"-en fra en fyr så er det jo ingen vits i å vente med å sende starter kitten til han helt til de har mottatt "NDA"-en fra alle.

Lenke til kommentar

Fikk xbox live i dag! Opplevelsen var helt syk, knuste pc online spilling ned i støvlan. Moto gp 2 var sinnsykt artig, alle trash talker hverandre med en humoristisk tone hele tiden :D Return to castle wolfenstein: Blir så mye bedre enn pc med voice communicator, alle diskuterer taktikk hele tiden. Har enda ikke prøvd demo cd'n, gjør det nå! :D

 

Miljø: Har, etter 6 timers ( :roll: ) spilling, enda ikke opplved "barnslige skit-unger" som man møter når man f.eks. spiller cs på pc. Alle oppfører seg, ingen misbruker voice communicatorn, alle kan prate ordentlig, det er så sinnsykt kult, huff...

 

*spille mere* :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...