Gå til innhold

Microsoft søker nå beta testere til XBOX Live!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NoLimit: hvor mange dager gikk det fra du posta brevet til at du fikk mail at dem hadde motatt NDA'en ??? kjøss begynner å lure litt her... :-?

 

Jeg fikk aldri mail om mottat NDA, men fikk starter kittet i posten igår, så nå er jeg endelig Live med xboxen også! :D

Lenke til kommentar
NoLimit: hvor mange dager gikk det fra du posta brevet til at du fikk mail at dem hadde motatt NDA'en ??? kjøss begynner å lure litt her...  :-?

 

Jeg fikk aldri mail om mottat NDA, men fikk starter kittet i posten igår, så nå er jeg endelig Live med xboxen også! :D

de sendte meg en mail om at mange hadde problemer med faks nummeret, så skreiv jeg bare tilbake at jeg hadde sendt via mail og faks, så jeg burde være trygg, så var de kjempesnille å svarte at de faktisk hadde mottatt den via post :)

 

er blitt helt hektet på return to castle wolfenstein nu :)

 

xbox live spill jeg skal kjøpe meg i nær fremtid:

 

Midnight Club II

Soldier of fortune II

NBA 2k3

 

 

|

|

|

|

/

Når det kommer: Halo 2 :woot:

 

Og forhåpentligvis støtter half life 2 xbox live :)

Lenke til kommentar

Fin mail jeg fikk nå:

 

Thanks for completing the Xbox Livetm beta survey. The response was overwhelming, and unfortunately you have not been selected to participate right now. If additional spots in the program open up, we’ll let you know.

 

 

 

Thanks for your interest in Xbox Live.

 

 

Xbox Live beta team

 

 

Takk skal du fxxn meg ha M$!!! Min boks er til salgs :evil:

Lenke til kommentar

Har fått ennå en fin mail jeg:

 

 

Dear XXX

 

 

 

We apologise for the e-mail you just received – this was an error on our part and you are indeed on the beta program. Your starter kit was actually sent out to you today and will be with you in the next few days. Please accept our apologies for any inconvenience caused.

 

 

 

We look forward to working with you

 

 

 

Xbox Live Beta Team

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

From: XXX[mailto:[email protected]]

Sent: 18 June 2003 14:11

To: Xbox Live European Beta Program

Subject: Re: Xbox Live Beta Program

 

 

 

Dear Beta Team

 

 

 

Why have I been fired from the beta porgram? I recived 2 e-mails were you told me "look out for your stater kit in the mail soon!" You have promised me a Starter Kit and one game. I am very disiponted right now over how MS treat their customers...

 

 

 

XX

 

 

 

 

 

----- Original Message -----

 

From: Xbox Live European Beta Program

 

Sent: Wednesday, June 18, 2003 2:55 PM

 

Subject: Xbox Live Beta Program

 

 

 

Thanks for completing the Xbox Livetm beta survey. The response was overwhelming, and unfortunately you have not been selected to participate right now. If additional spots in the program open up, we’ll let you know.

 

 

 

Thanks for your interest in Xbox Live.

 

 

 

Xbox Live beta team

 

 

Det hjelper å kalge seier jeg... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...