aarolilja Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Se filmen hos Youtube er du enig? selv er jeg ikke helt 100% enig enda, men jeg har bestilt plata for å si det slik, hehe.
TheNarsissist Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Det er en skam at de skal ha Orange forsterkere.
aarolilja Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 Det er en skam at de skal ha Orange forsterkere. ?
Kakofoni Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Orange-forsterkere er jo oransje og kule. Er ikke rart at folk har orange-forsterkere. Uansett Ingen sier at dette er det beste bandet akkurat nå Fixed.
aarolilja Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 jeg henger litt etter på forum-memes men har nettopp fått intel fra USA slik at jeg óg kan være kul. fixed.
the_fire Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror jeg også henger etter, om dette er bandet alle sier er det beste...
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 I helvete! Aldri har jeg hørt en vokal ødelegge så mye!
Khaffner Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Episk vokal og verste sceneprestasjonen av gitarist og bassist jeg noensinne har sett :!:
weebl Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Jeg lar kaptein Jean Luc Picard svare på dette jeg: Jeg misstenker dette er trolling kan ikke forstå noe annet. men altså dere snakker om elendig stagepreformance ja. dette var jo grusomt, bassissten står feil vei (kan være for å få fuzz men ikke veit jeg) og hva i svarte skjer med han gitaristen i venstre hjørne som står og jukker. og må si meg enig i at dette skulle aldri ha fått lov å spilles igjennom orange utstyr.
Rambo82 Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 hiv råtne appelsiner på de.. råtneste dritet jeg har hørt .. vokalisten høres ut som en voldtatt katt som gyter i halvsvime..
Blåbær Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Ikke hørte man hva man sang, videoen var meget amatørmessig. Trådstarter nevner verken navn på band eller sangtittel. Troll?
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Så ... Hvor kjøper jeg plata? Jeg vil ha mer Ikke for å høre på selv, men perfekt til å plage naboene med når jeg ikke er hjemme ^^
aarolilja Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Skrevet 3. desember 2009 huff. jeg skjønner jo at jeg ikke kan forvente at et fordetmeste metall- og progoptatt forum skal skjønne seg noe videre på punk, men dette var da drøy respons. bassisten står feil vei? :!: her er et studioopptak for de som klaga over kvaliteta på konsertopptaket (på tross av at den er ekstremt høy?)
Vowels Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Skjønner virkelig ikke hva som er så bra med dette bandet.
Blåbær Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er hører ikke på prog eller metall, men kan du spesifisere litt med hva eller hvem du mener med alle, regner med at prog og metallfans går under den kategorien.
aarolilja Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Skrevet 3. desember 2009 Jeg er hører ikke på prog eller metall, men kan du spesifisere litt med hva eller hvem du mener med alle, regner med at prog og metallfans går under den kategorien. dersom du ikke skjønte det, så kan jeg avsløre at jeg bare mener at bandet får svært mye hype.
Blåbær Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Igjen, kan du nevne noen troverdige kilder som faktisk hyper opp bandet. Ikke bare en jallablogg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå