Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvor risky er det å kjøpe treningsenter-abonnement til dama?


Anbefalte innlegg

Sitat: "Hadde jeg bare hatt pengene til det, så skulle jeg trent der" -dama

Og jeg vet det er sikkert mange som bare sier det, men jeg tror hun mener det.

 

Men det føles ut som om å gå inn i en klassisk felle å faktisk kjøpe et årsbonnement til henne til bursdag eller jul.

Jeg sitter med en følelse av at det kan bli brukt mot meg..

 

Ønsker gjerne innspill fra jenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Jeg ville kjøpt henne ett treningskort visst hun ønsket seg det i gave.

Men om hun er litt overvektig så kan jo ett treningskort tolkes litt feil.

 

Er selv gutt.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Ser problemet med at det lett kan tolkes feil, og treffer du rett jente så kan hun ta det skikkelig ille opp. Men dette er jo tross alt dama di, og hvis det er sånn at hun selv har ytret et ønske om å begynne å trene, så skjønner jeg ikke hvorfor hun skulle bli annet enn glad for den gaven.

 

Men igjen, jenter er ofte umulige å både forutse og forstå...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Sitat: "Hadde jeg bare hatt pengene til det, så skulle jeg trent der" -dama

Og jeg vet det er sikkert mange som bare sier det, men jeg tror hun mener det.

 

Men det føles ut som om å gå inn i en klassisk felle å faktisk kjøpe et årsbonnement til henne til bursdag eller jul.

Jeg sitter med en følelse av at det kan bli brukt mot meg..

 

Ønsker gjerne innspill fra jenter.

Skjønner det kan ende ille men hvis hun har uttrykt ett ønske om det går det nok bra...

 

Hvorfor ikke kjøpe til deg selv også og trene sammen med henne, det virker mye bedre?

Lenke til kommentar
Sitat: "Hadde jeg bare hatt pengene til det, så skulle jeg trent der" -dama

Og jeg vet det er sikkert mange som bare sier det, men jeg tror hun mener det.

 

Men det føles ut som om å gå inn i en klassisk felle å faktisk kjøpe et årsbonnement til henne til bursdag eller jul.

Jeg sitter med en følelse av at det kan bli brukt mot meg..

 

Ønsker gjerne innspill fra jenter.

 

Ikke kjøp det til jul. Det er den tiden på året man spiser mest, og det vil være det første hun tenker på.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp det til jul, men du kan kjøpe det ellers. Det kan være en skikkelig mood-killer på julaften, så kjøp ved en annen anledning, eller spontant. Men kjøp til deg selv i samme slengen. :)

 

"Jeg husker du sa at du ville trene der, og jeg vil også begynne å trene så jeg kjøpte til oss begge så nå kan vi trene sammen!"

Lenke til kommentar
Ikke kjøp det til jul, men du kan kjøpe det ellers. Det kan være en skikkelig mood-killer på julaften, så kjøp ved en annen anledning, eller spontant. Men kjøp til deg selv i samme slengen. :)

 

"Jeg husker du sa at du ville trene der, og jeg vil også begynne å trene så jeg kjøpte til oss begge så nå kan vi trene sammen!"

 

Dette er fasiten.

Lenke til kommentar

Jeg tror svaret vil variere veldig fra jente til jente. Noen jenter vil ta det negativt, mens andre jenter vil ta det positivt.

 

Jeg har en vennine som pratet om at hun alltid ville trene men ikke hadde tid. Informerte hun om muligheten for hjemmetrening, og at man ikke trengte fancy gymsentere for å trene. Hun endte opp med å kjøpe en tredemølle og brukte den en liten periode og var dritfornøyd og takket meg for hjelpen. Altså positiv respons

 

Hvis jeg derimot nå spør hun om hun har brukt den i det siste får jeg med en gang svaret "Hvorfor det? Hinter du til at jeg er feit/trenger trening?". Hun gjør det med et smil om munnen, men jeg leser hun som at deg ligger litt mening bak det. Altså negativ respons.

 

Det finnes derfor ikke et universelt svar. Jenter vil ta det forskjellig, og det kan til og med variere i henhold til når du gir det.

 

Å følge Smurstafa sitt råd er noe jeg virkelig anbefaler, da det er en safe metode. Men hvis du ikke har råd til å betale for begge, eller råd til å gi en slik gave utenom jul eller bursdag så ville jeg vurdert situsjonen opp mot hvordan du tror dama de er.

 

Hvis du gir det i julegave kan du jo legge med et kort som sier litt om gaven slik at hun ikke får gjort opp sine helt 100% egne meninger. F.eks. litt humor

 

"Husker du hvordan du alltid drømte om å bli en svær boler? Den nye Arnold? Nå har du sjansen! Jeg forventer minst +30kg i muskler innen et halvt år... Ellers kan du jo bare sitte i badstuen hele dagen ;)".

 

Da legger du kanskje tankene bort fra slanking ved førsteinntrykket av gaven. Men det vil nok variere litt fra jente til jente det også.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...