Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvor risky er det å kjøpe treningsenter-abonnement til dama?


Anbefalte innlegg

Hvis du gir det i julegave kan du jo legge med et kort som sier litt om gaven slik at hun ikke for gjort opp sine helt 100% egne meninger. F.eks. litt humor

Enig her.

Min mening: Er ikke nøye hva du sier, men hvordan du sier det.

 

Hvis du gjør mer ut av gaven enn bare kortet, og framstiller det så det blir veldig tydelig at du har hørt hun har ønsket seg dette er det mye større sjanse for at hun ikke tar dette feil.

 

Ps: Skal gjerne lese kort/illustrasjon/ekstraer før hun faktisk ser selve gaven. Da sørger du for godt førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kjøp det til jul, men du kan kjøpe det ellers. Det kan være en skikkelig mood-killer på julaften, så kjøp ved en annen anledning, eller spontant. Men kjøp til deg selv i samme slengen. :)

 

"Jeg husker du sa at du ville trene der, og jeg vil også begynne å trene så jeg kjøpte til oss begge så nå kan vi trene sammen!"

 

Veldig, veldig enig i denne! Ikke til julaften, da hadde jeg nok blitt litt paff, men ellers hadde jeg blitt glad.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp det til jul, men du kan kjøpe det ellers. Det kan være en skikkelig mood-killer på julaften, så kjøp ved en annen anledning, eller spontant. Men kjøp til deg selv i samme slengen. :)

 

"Jeg husker du sa at du ville trene der, og jeg vil også begynne å trene så jeg kjøpte til oss begge så nå kan vi trene sammen!"

 

Veldig, veldig enig i denne! Ikke til julaften, da hadde jeg nok blitt litt paff, men ellers hadde jeg blitt glad.

Hva er galt med å gi det på julaften?

 

Hvis hun liker å trene og ønsker seg årskort så må det være en super gave. Årskort er ganske dyrt da...

 

 

Edit: Eller er jeg helt unormal som faktisk liker å trene alene og hadde blitt kjempeglad for en sånn gave? Her begynner det et nytt treningssenter på nyåret. Det koster mer enn der jeg går nå og jeg hadde blitt sinnssykt glad om jeg fikk årskort hos de, til jul. :D

Endret av Zela
Lenke til kommentar
Hvis hun liker å trene og ønsker seg årskort så må det være en super gave. Årskort er ganske dyrt da...

 

 

Edit: Eller er jeg helt unormal som faktisk liker å trene alene og hadde blitt kjempeglad for en sånn gave? Her begynner det et nytt treningssenter på nyåret. Det koster mer enn der jeg går nå og jeg hadde blitt sinnssykt glad om jeg fikk årskort hos de, til jul. :D

 

Vel, det kan sende ut feil signaler når man nettopp har spist feit julemat og man ikke har verdens beste selvbilde. Men skal sies, jeg har ikke verdens beste forhold til kropp, ergo hadde det nok blitt feil av meg å få en slik gave. Da hadde jeg begynt å lure på om kjæresten min syntes jeg var feit.

 

MEN, det er klart, om dama som skal få det ikke tenker sånn på det så er det jo en annen sak. Dette må vurderes utifra person og omstendigheter rundt hvordan gaven gis bort.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Vel, det kan sende ut feil signaler når man nettopp har spist feit julemat og man ikke har verdens beste selvbilde. Men skal sies, jeg har ikke verdens beste forhold til kropp, ergo hadde det nok blitt feil av meg å få en slik gave. Da hadde jeg begynt å lure på om kjæresten min syntes jeg var feit.

 

MEN, det er klart, om dama som skal få det ikke tenker sånn på det så er det jo en annen sak. Dette må vurderes utifra person og omstendigheter rundt hvordan gaven gis bort.

Ja, det er sant. Egentlig spiller det vel ingen rolle hva vi mener. Det er kun TS som kjenner kjæresten sin og forhåpentligvis vet hvilket forhold hun har til kropp etc. Det er jo mange grunner til at folk trener, ikke bare å holde vekta nede. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En typisk gave en jente kunne ha klikket over, selv om hun er tynn. Men hvis hun er glad i å trene og ofte tar seg en joggetur opp til flere ganger i uka, eller ønsker seg det, så vil jeg si at det er en bra idé ;) Du får nesten vurdere selv om hun er en person som ville tatt seg nær av deg. Har hun for eksempel snakket noe om at hun har lyst til å gå på treningssenter før?

Lenke til kommentar
En typisk gave en jente kunne ha klikket over, selv om hun er tynn. Men hvis hun er glad i å trene og ofte tar seg en joggetur opp til flere ganger i uka, eller ønsker seg det, så vil jeg si at det er en bra idé ;) Du får nesten vurdere selv om hun er en person som ville tatt seg nær av deg. Har hun for eksempel snakket noe om at hun har lyst til å gå på treningssenter før?

 

For det føreste, gjeste posting her er vel ikke nødvendig. Ikke akkuratt sensetivt materiell her. For det andre, det å lese tråden før du svarer er vel en fordel. Spørsmålet er besvart (tror i første post). Desuten har jenta fått gaven og blitt fornøyd.. =)

 

- God Jul!

Lenke til kommentar

Lurer på om jenter noen gang kommer til å bli bedre på de områdene der jeg? Så mye dramatikk for ingenting...... Stakkars guttene blir offer for helt ville tolkninger som gjør en god intensjon til noe regelett ondt og grusomt.

 

Kjøp abbonementet du, og hvis hun bruker det mot deg så sett henne litt på plass og si at hun må slutte med sånt tull som det der og være glad for at hun fikk det hun ønska seg ;) Var det en annen mening bak "ønsket" hennes, som at du skulle tolke det som om at hun var ute etter å få en bekreftelse på at hun var god nok som hun er med at du skulle si: "Du trenger ikke det du, du er fin som du er.".........så be henne bruke klar tale neste gang.

 

Disse greiene har alltid vært og kommer alltid til å være kræsj mellom menn og kvinner. Jeg tror ihvertfall det. Vi er så pass forskjellige fra naturen sin side at det vil alltid bli kræsj et sted. og heldigvis for det egentlig, hvor var ellers utfordringen ;)

Lenke til kommentar
Hvis hun liker å trene og ønsker seg årskort så må det være en super gave. Årskort er ganske dyrt da...

 

 

Edit: Eller er jeg helt unormal som faktisk liker å trene alene og hadde blitt kjempeglad for en sånn gave? Her begynner det et nytt treningssenter på nyåret. Det koster mer enn der jeg går nå og jeg hadde blitt sinnssykt glad om jeg fikk årskort hos de, til jul. :D

 

Vel, det kan sende ut feil signaler når man nettopp har spist feit julemat og man ikke har verdens beste selvbilde. Men skal sies, jeg har ikke verdens beste forhold til kropp, ergo hadde det nok blitt feil av meg å få en slik gave. Da hadde jeg begynt å lure på om kjæresten min syntes jeg var feit.

 

MEN, det er klart, om dama som skal få det ikke tenker sånn på det så er det jo en annen sak. Dette må vurderes utifra person og omstendigheter rundt hvordan gaven gis bort.

 

Herregud....... Hvor blir det av selvironien og aksepteringen hos dere jenter? Hvorfor tror dere alt er et signal om at dere ikke er gode nok,? Hva er egentlig greia?

 

Edit: Beklager dobbelpost......

Endret av Skalle
Lenke til kommentar
Herregud....... Hvor blir det av selvironien og aksepteringen hos dere jenter? Hvorfor tror dere alt er et signal om at dere ikke er gode nok,? Hva er egentlig greia?

 

Edit: Beklager dobbelpost......

 

Har man blitt mobbet i alle år og fått høre at man er stygg og feit hele livet (noe jeg ikke var eller er, men som mobberne fikk meg til å tro), så kan det tolkes svært feil når man har et lavt selvbilde. Beklager at jeg personlig ikke klarer å ha selvironi for noe som har voldt meg så mye smerte i såpass mange år.

Lenke til kommentar
Herregud....... Hvor blir det av selvironien og aksepteringen hos dere jenter? Hvorfor tror dere alt er et signal om at dere ikke er gode nok,? Hva er egentlig greia?

 

Edit: Beklager dobbelpost......

 

Har man blitt mobbet i alle år og fått høre at man er stygg og feit hele livet (noe jeg ikke var eller er, men som mobberne fikk meg til å tro), så kan det tolkes svært feil når man har et lavt selvbilde. Beklager at jeg personlig ikke klarer å ha selvironi for noe som har voldt meg så mye smerte i såpass mange år.

 

Beklager, var litt kjapp og dømme. Det var ikke ment til deg personlig egentlig, men til kvinner generelt. Du er jo ikke eneste som tar alle mulige ting negativt. Når eksen min satt med genseren bak/frem, så hang hetta ned over puppene, og jeg klarte ikke la være å kommentere. "Vrengte baklommer". Hun har skikkelig flotte pupper og jeg hadde sagt det så mange ganger til henne før. Men akkurat den lille spøken tok hun helt personlig i stedet for å se at det var den vrengte hetta som var grunnen til spøken. Det er dette jeg mener. Men nå har det vel så klart med selvtillit å gjøre. Bare ikke fortsett å ta på deg en offerrolle for det som har skjedd. Da kommer du aldri videre. For mobberne dine tok jo helt feil som du sier....ihvertfall hvis det bildet er av deg. :fun:

Lenke til kommentar
Beklager, var litt kjapp og dømme. Det var ikke ment til deg personlig egentlig, men til kvinner generelt. Du er jo ikke eneste som tar alle mulige ting negativt. Når eksen min satt med genseren bak/frem, så hang hetta ned over puppene, og jeg klarte ikke la være å kommentere. "Vrengte baklommer". Hun har skikkelig flotte pupper og jeg hadde sagt det så mange ganger til henne før. Men akkurat den lille spøken tok hun helt personlig i stedet for å se at det var den vrengte hetta som var grunnen til spøken. Det er dette jeg mener. Men nå har det vel så klart med selvtillit å gjøre. Bare ikke fortsett å ta på deg en offerrolle for det som har skjedd. Da kommer du aldri videre. For mobberne dine tok jo helt feil som du sier....ihvertfall hvis det bildet er av deg. :fun:

 

Nå har jeg aldri tatt på meg noen offerrolle, jeg har alltid hatt troen på meg selv - til tross for at det har godt utover mitt selvbilde. Men jeg skjønner henne jeg, dette med kropp er rett og slett bare et sensitivt område for noen. Det er ikke så lett å forandre, enkelt og greit når man hører stygge ting om seg selv. Det er ikke å ta på en offerolle, det er bare et faktum, sånn som det er. Betyr ikke at man graver seg ned i selvmedlidenhet. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...