Gå til innhold

På tide å farge forumet i jul igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da er 1. desember her igjen og vi anbefaler alle å få seg en juleavatar, for å sette preg på forumet. Det er også fullt mulig å ta i bruk vinterskin, som man velger ved nedtrekksmenyen nederst i forumet.

I god tradisjon er det også satt i gang juleavatar-konkurranse, nomineringsrunden har startet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178387. Om du ikke vet hvordan du lager din egen juleavatar, så kan du sikkert få hjelp i avatartråden.

Ellers, som et siste lite tips, om du ikke har peiling på hva du skal kjøpe til folk i år, så kan du jo alltids spørre i vårt "Hjelp til kjøp og salg" forum :)

Andre forumrelaterte juletips? Del dem gjerne med oss alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger julelayouten! :woot:

Og har nå pålagt stakkars Audrey både nisselue og julenisseskjegg. Regner med at den er godkjent som julestemning! :thumbs:

Skrevet (endret)
hvordan endrer jeg skin? finner det ikke nederst på siden :ermm:

Lurer også på dette..

Takk og God Jul :xmas:

Edit. Never mind fant den, den ligger litt til venstre og er den menyen du bruker til å velge hvilke side skin du skal ha (spillverket, akam osv.)

Endret av Carlgutt
Skrevet

Da var juleskinnet på plass også, får se om jeg ikke kan skaffe bedre juleavatar når jeg kommer hemat, denne er jo laget på 2 sek i paint og så forstørret, så den er jo grisestygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...