victoria311 Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hei! Jeg hater å stå opp om morgningen å få høre : Du snorker som en gris! Både familie og venner! Jeg TRENGER tips! Jeg blir drit flau da vennene mine forteller til andre at de overnattet hos meg og jeg snorka som en gris... JEG ORKER IKKE MER! Kan dere hjelpe meg?
Mariofrans Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Sov uten pute Vask nesen ordentlig før du legger deg Det var de jeg kom på i farten, men ta et kjapt søk på google
Vaio Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 (endret) Hei! Jeg hater å stå opp om morgningen å få høre : Du snorker som en gris! Både familie og venner! Jeg TRENGER tips! Jeg blir drit flau da vennene mine forteller til andre at de overnattet hos meg og jeg snorka som en gris... Kan dere hjelpe meg? Hei. Prøv å ligg på siden, luftveien er mer åpen ved sideleie. Hvis plagen forsetter, kan du råde med fastlegen din. Vaio Endret 29. november 2009 av Vaio
victoria311 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Gå ned i vekt Jeg er 12 år og veier 39 kg og er 157 høy.... Jeg kan ikke gå ned i vekt
victoria311 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Er det noe jeg skal spise midre av?
nebrewfoz Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Er det noe jeg skal spise midre av? Nei, det tror jeg ikke. Og ikke hør på alle "fikse ideer og metoder" folk foreslår heller. For noen år siden var snorkeoperasjoner veldig populære, men det hjalp slett ikke alltid det heller. Hva med å dope ned vennene dine slik at de sover tungt hele natta igjennom?
victoria311 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 Jeg mener det! Jeg trenger hjelp!
AllFather Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Sjekk med lege om du har skjev nesevegg. Prøvd snorkeplaster?
victoria311 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 sov på siden, enkelt og greit Takk, men jeg beveger meg så mye om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå