Gå til innhold

Spillertråd - Thomas Vermaelen


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

http://www.arsenal.com/news/news-archive/vermaelen-two-men-with-a-point-to-prove

http://www.arsenal.com/news/news-archive/vermaelen-i-m-confident-we-ll-win-the-title

 

Mancrushen min på Tommy V fortsetter å stige til uante høyder. Han snakker som en framtidig Arsenal-kaptein, og bør i mine øyne få kapteinsbindet når Cesc en gang drar. Autoritær, lidenskapelig, kompromissløs, alle egenskaper som trengs og som Vermaelen har i bøtter og spann. Forsvaret vårt er et usikkerhetsmoment foran årets sesong, men det kan slå ut begge veier. Hvis Koscielny fortsetter spillet han har vist i pre-season, og backene våre finner fram 07-08-formen kan dette bli virkelig bra.

Lenke til kommentar

Ditto.

 

Vermaelen har virkelig kapteinsånden i seg. Det er tydelig at han har en naturlig lederevne, og jeg føler egentlig at han kunne vært en bedre kaptein for oss enn det Cesc er. Misforstå meg rett, jeg er veldig fornøyd med Cesc som kaptein; bare se på hvordan han samlet laget etter Ramsey-skaden, men jeg føler ikke han pusher og kjefter på lagkameratene og får de til å yte maks. Uansett, så er Cesc kaptein nå, men jeg håper, som de to over meg, at Vermaelen tar over som kapten når Cesc en gang drar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/aug/23/premier-league-chalkboards-analysis

 

Thomas Vermaelen has become a fan favourite at the Emirates after just one season at Arsenal. As well as the aerial dominance and tackling skills you would expect from a centre-back, Vermaelen has impressed going forward. He started last season with four goals in his first five games and often charged forward to join attacks in open play. His confidence on the ball can be demonstrated by his passing statistics in Arsenal's first two games of this season, against Liverpool and Blackpool. He has attempted 69 passes, and is yet to give the ball away.

 

Noen som vil gjette på når han slår sin første feilpasning? Jeg tipper tidlig februar. Mancrushen min på Verminator blir større for hver dag som går.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vermie topper lista over de 10 mest savnede spillerne i PL.

 

1 - Thomas Vermaelen

A lack of bottle? No steel? Too soft? Bad organisation? All of these have been cited as explanations for Arsenal's flakiness this season, although it's admittedly not a new problem. Those are all qualities that Vermaelen has in abundance, as well as being probably the only Arsenal player that looks like he would hurt you. Seriously, think about it - even their big boys (Koscielny, Bendtner, Chamakh) have the faces of 12-year-old boys. While we would never advocate violence, sometimes you need someone to look menacing. It helps that Vermaelen is about the only Arsenal player willing to shoot from outside the penalty area.

 

Get well soon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vermie topper lista over de 10 mest savnede spillerne i PL.

 

1 - Thomas Vermaelen

A lack of bottle? No steel? Too soft? Bad organisation? All of these have been cited as explanations for Arsenal's flakiness this season, although it's admittedly not a new problem. Those are all qualities that Vermaelen has in abundance, as well as being probably the only Arsenal player that looks like he would hurt you. Seriously, think about it - even their big boys (Koscielny, Bendtner, Chamakh) have the faces of 12-year-old boys. While we would never advocate violence, sometimes you need someone to look menacing. It helps that Vermaelen is about the only Arsenal player willing to shoot from outside the penalty area.

 

Get well soon!

 

Savner virkelig denne mannen. En av mine absolutt favoritter i Arsenal laget. Veldig uheldig at han skal slite med denne mystiske akilles skaden sin. Forhåpentligvis er han tilbake når vi runder nyåret!

Lenke til kommentar

Savnet av Vermaelen er voldsomt, ingen tvil om det. Jeg er bekymret over at det har vært så stille rundt skaden hans. Det kan tyde på at de er i villrede om hvordan skaden skal fikses, ala Rosicky, og han blir ute i unødvendig lang tid. Et stort tap, utvilsomt vår beste midtstopper og sammen med Sagna den viktigste defensive brikken i laget.

Lenke til kommentar

Savnet av Vermaelen er voldsomt, ingen tvil om det. Jeg er bekymret over at det har vært så stille rundt skaden hans. Det kan tyde på at de er i villrede om hvordan skaden skal fikses, ala Rosicky, og han blir ute i unødvendig lang tid. Et stort tap, utvilsomt vår beste midtstopper og sammen med Sagna den viktigste defensive brikken i laget.

dårlig stemning med sitat uten link eller lignende....

Lenke til kommentar

Savnet av Vermaelen er voldsomt, ingen tvil om det. Jeg er bekymret over at det har vært så stille rundt skaden hans. Det kan tyde på at de er i villrede om hvordan skaden skal fikses, ala Rosicky, og han blir ute i unødvendig lang tid. Et stort tap, utvilsomt vår beste midtstopper og sammen med Sagna den viktigste defensive brikken i laget.

 

Gutta på Arsenal-Mania er overbevist om at Vermaelen har fått samme type skade som Benayoun i Chelsea hvilket betyr at han er ute resten av sesongen.

 

EDIT: Er ingen ekspert, men det sies at det er små rifter i muskelen som ikke dukker opp på diverse scans og at det bare er blitt værre etter som han har spilt/trent med denne skaden. Det tar opp til 6 mnd med fullstendig ro før skaden er leget.

 

Minner om at dette ikke er offisiell informasjon, men kvalifisert gjetning fra en fysioterapeut på arsenal-mania forumet.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...