Gå til innhold

Hardware.no: Gigantiske sidebannere fra komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Syns å huske noen som en eller annen gang i tiden uttalte at de ikke ville ha forumet seende ut som et juletre (da snakk om animerte avatarer) men forsiden nå er bare helt horribel og dere burde virkelig ha enn ordentlig gjennomgang av reklamen dere legger ut før dere publiserer den.

 

Er vel ikke *forumet* som trådstarter klager på, men *forsiden*.

tek/akam.no er OK, men forsiden til hardware.no ser ut til å ha sluppet forbi kvalitetskontrollen. :)

De nevnte reklame-bannerne for Komplett "brekkes" med en del på hver side av midten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kjører 1680 x 1050, og da vises reklamene akkurat helt ut til sidene (Opera og Firefox i Ubuntu 9.04). På 1280 piksler i bredden vises halve annonsen, slik vi ser på skjermbildene her. Synd det er så mange som bruker slike tulleoppløsninger :D

 

Hardware.no:

1280x800 19.7%

1680x1050 15.1%

1280x1024 12.9%

1920x1200 12.0%

 

Javel.

Så du er en av de som bruker hele desktop'en på alt du gjør?

:p

Jeg gjør f.eks. (nesten)aldri det.

 

Edit:

Hmmm,.. kanskje noen vil at designet til tek/akam/hardware../..no virkelig skal være slik?

Med plass for "spam" på hver side av "innholdet", dvs. "innholdet" sentreres.

Kan se slik ut ja..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg kjører 1680 x 1050, og da vises reklamene akkurat helt ut til sidene (Opera og Firefox i Ubuntu 9.04). På 1280 piksler i bredden vises halve annonsen, slik vi ser på skjermbildene her. Synd det er så mange som bruker slike tulleoppløsninger :D

 

Hardware.no:

1280x800 19.7%

1680x1050 15.1%

1280x1024 12.9%

1920x1200 12.0%

 

Javel.

Så du er en av de som bruker hele desktop'en på alt du gjør?

:p

Jeg gjør f.eks. (nesten)aldri det.

Jeg gjør det ja. Men så har jeg to skjermer og åtte arbeidsområder i operativsystemet. Til sammen 16 forskjellige "skjermer". Jeg bruker altså 1/16 av arbeidsområdet til nettleser ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kjører 1680 x 1050, og da vises reklamene akkurat helt ut til sidene (Opera og Firefox i Ubuntu 9.04). På 1280 piksler i bredden vises halve annonsen, slik vi ser på skjermbildene her. Synd det er så mange som bruker slike tulleoppløsninger :D

 

Hardware.no:

1280x800 19.7%

1680x1050 15.1%

1280x1024 12.9%

1920x1200 12.0%

 

Javel.

Så du er en av de som bruker hele desktop'en på alt du gjør?

:p

Jeg gjør f.eks. (nesten)aldri det.

Jeg gjør det ja. Men så har jeg to skjermer og åtte arbeidsområder i operativsystemet. Til sammen 16 forskjellige "skjermer". Jeg bruker altså 1/16 av arbeidsområdet til nettleser ;)

 

Burde jo skjønt det, men tilbake til trådstarter:

 

Må designet med "bling-bling-monster-reklame-fra-komplett" på hver side av "innholdet" beholdes?

Eller er det flere som synes det ikke ser så veldig bra ut, i tillegg til at det ikke er det beste for de som liker å ha "vinduer"(med mindre enn max screen res) isf. x antall skjermer og x antall desktoper til sine "oppgaver".

:p

Lenke til kommentar

Err. Ikke bare er de grisestygge, men de brekker designet - bare halve annonsen vises på venstre side, og måten de er lagt inn på i CSS gjør at hele nettsiden "sidescroller" om man scroller ned med to fingre på en Mac (altså slik at man ender opp langt ute til høyre i siden) - det er mildt sagt JÆVLIG irriterende, i tillegg til å være grusomt stygt. Jeg vil gå så langt som å kalle det amatørmessig.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig inrømme at jeg har hatt hw.no som startside siden ja, så lenge jeg kan huske...

Og akkurat i dag så fikk jeg nok.

Når dere velger å nesten stappe reklamen inn i øyet på meg, så blir jeg forbanna, irritert og møkkalei.

 

Derfor har jeg nå tatt et valg og velger heretter en annen startside. Så da slipper dere å irritere meg lengre.

 

Takk for meg.

 

T

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!

 

Takk for tilbakemeldingen, det er notert. De kommer ikke til å være der lenge altså. :)

 

Dette er jo her enda. Er jo ikke forskjell på komplett og hardware lengre. Helt greit med reklame, men siden trenger vel ikke å se ut som en useriøs bakgate i et eller annet høl i denne verden.

 

Jeg gremmes over forsiden, og gidder knapt og se på den lengre med slik overlessende reklame.

 

Og til komplett. Dere får ikke meg til å kjøpe noe mer med å ha slikke grelle gigantiske reklamer.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Takk for tilbakemeldingen, det er notert. De kommer ikke til å være der lenge altså. :)

 

Dette er jo her enda. Er jo ikke forskjell på komplett og hardware lengre. Helt greit med reklame, men siden trenger vel ikke å se ut som en useriøs bakgate i et eller annet høl i denne verden.

 

Jeg gremmes over forsiden, og gidder knapt og se på den lengre med slik overlessende reklame.

 

Og til komplett. Dere får ikke meg til å kjøpe noe mer med å ha slikke grelle gigantiske reklamer.

 

Hepp! En liten rettelse tror jeg nok er på sin plass. De er der _igjen_, ikke fremdeles, det har vært en pause. Nå skal de vel også bort i løpet av kvelden, senest midnatt, etter det jeg vet.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Takk for tilbakemeldingen, det er notert. De kommer ikke til å være der lenge altså. :)

 

Dette er jo her enda. Er jo ikke forskjell på komplett og hardware lengre. Helt greit med reklame, men siden trenger vel ikke å se ut som en useriøs bakgate i et eller annet høl i denne verden.

 

Jeg gremmes over forsiden, og gidder knapt og se på den lengre med slik overlessende reklame.

 

Og til komplett. Dere får ikke meg til å kjøpe noe mer med å ha slikke grelle gigantiske reklamer.

 

Hepp! En liten rettelse tror jeg nok er på sin plass. De er der _igjen_, ikke fremdeles, det har vært en pause. Nå skal de vel også bort i løpet av kvelden, senest midnatt, etter det jeg vet.

 

De er her enda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...