Gå til innhold

Politiet 2 på TVNorge

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk litt latter kick jeg i gårsdagens epesode når jeg hørte hvor godt miljø de kles tyvene hadde med de i politiet.....

også synes jeg det var litt morsomt når de viste klipp fra en gang jeg lurte på hvorfor politiet stoppa på utsiden av den gamle leiligheten min og kjørte helt nede ved vannet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt betenkelig at filmingen potensielt kan gjøre situasjonene verre enn de ville vært uten kamera tilstedet (f.eks. så man tendenser til at enkelte klikket litt i vinkel når de så at det ble filmet).

Men det var mer underholdende enn Cops. Mer tragikomisk enn deprimerende, på en måte.

Skrevet

Fatter ikke hvorfor de ikke filmer i Oslo. Det må da være mye mer action her enn i bygdene rundt omkring?

Nei, takke seg til politiradioen. Er mye aktivitet der nå.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

begynte å le i dagens episode. Da hu damen som nekta hu hadde kjørt bilennår hu var i beruset tilstand. som gikk fra bensinstasjonen, da hun hadde kjøpt hamburger.

å når hu måtte hente lommeboken sin i BILEN som hun ikke hadde kjørt, da de skulle bort til Stasjonen. :!:

Endret av -Mannemann
Skrevet

Jeg synes hu som hadde akkurat fått kjørekortet var det beste. hu kjørte på bensinpumpa, så i veggen og til slutt i veggen igjen. helt utrolig at det går an.

Skrevet

Enkelte steder så gjør det visst det. Men etter som jeg har blitt fortalt så ligger det bare på illegale, lukkede trackere der man trenger invite for å bli med.

Skrevet

Ble faktisk positivt overrasket over dette programmet. Så det for første gang i går. Kjipt at jeg ikke fikk med meg noe av sesong1. Får kanskje ty til ulovlige metoder å skaffe den på

Skrevet

Var vel spesielt på det ene stedet med husbråk. Hvor de også sa det var en kjent addresse. Kan skjønne at de var litt med nøye der. Hu hadde tross alt unger. De skal ikke måtte lide unødig pga. farens vold synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...