Gå til innhold

Politiet 2 på TVNorge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begynte å le i dagens episode. Da hu damen som nekta hu hadde kjørt bilennår hu var i beruset tilstand. som gikk fra bensinstasjonen, da hun hadde kjøpt hamburger.

 

å når hu måtte hente lommeboken sin i BILEN som hun ikke hadde kjørt, da de skulle bort til Stasjonen. :!:

 

 

Knallartig!

Er en topp serie, og jeg må henge meg på mange her som savner at TvNorge legger ut episodene på nettet...

Lenke til kommentar
Faen så provoserende enkelte er noen ganger. Mye stygge kommentarer fra politiet.

Regner med du tenker på han idioten av en kar som er med hu "lærlingen"? For et suppehue, skikkelig kul han er siden han er politi. Hadde blitt faens så forbanna hvis jeg var han som blei tatt.

 

Men nå skal det siers at det er mange hyggelige politifolk i serien etter som jeg har lagt merke til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Fatter ikke hvorfor de ikke filmer i Oslo. Det må da være mye mer action her enn i bygdene rundt omkring?

 

Nei, takke seg til politiradioen. Er mye aktivitet der nå.

Ja, alle andre byer enn Oslo er jo bygder... :roll:

Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg første sesong, så takk til den som postet link. Etter å ha sett mye Cops og andre realityprogrammer fra statene, har jeg fått en generell forakt for slike serier. Får følelsen av at "vi tar deg når vi vil"-mentaliteten skinner sterkt gjennom, mens de uniformkledde spankulerer rundt som noen forbanna kjepphøye fariseere, samt at programmet håner min intelligens. Jeg får se hva nordmennene har å by på, før jeg uttaler meg om denne serien. Kanskje er de litt greiere å ha med å gjøre.

 

Edit: Så nå ferdig episode 1, del 2 på YouTube. Måtte le litt av faren til han fulle wannabe-gangbangeren som tydeligvis ikke så helt ironien i å kalle sin egen sønn for en "motherfucker" og diverse annet. :wee:

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...