Gå til innhold

Kabinett - Colorcase


Anbefalte innlegg

Så var det valg av kabinett, tenkte jeg skulle ha meg et suntek th656 kabinett fra komplett.no, men så leste jeg en tråd her der dette kjøpet ble frarådet på det sterkeste.

Jeg har sett litt på kabinettene fra colorcase, da særlig AIR1000AS:

Miditower, "Air Silver" og NE2000B:

Miditower, "Neon Light Black" . De har iallefall designet på sin side, er det noen her som har erfaringer med dem ? Hvilke strømforsyning burde jeg gå for ? Hvis det er noen andre kabinett til ca 1000 kr så dere kan anbefale så bare skrik ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så var det valg av kabinett' date=' tenkte jeg skulle ha meg et suntek th656 kabinett fra komplett.no, men så leste jeg en tråd her der dette kjøpet ble frarådet på det sterkeste.

 

Bare tull! :grumpy:

Det kabinettet er jo bra.. (skal ha det selv)

 

Men HW.no anbefaler det! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg har det kabinettet (Suntek TH-656) Liker det ikke noe spesielt. Ser forsåvidt bra ut men det har billigpreg overalt. Håndtaket stoler jeg ikke noe særlig på. Powerknappen er veldig "billig", egentlig så virker hele kabinettet ganske billig. (Det er jo forsåvidt billig). Men det verste er at det er elendig luftstrøm i det.

Men liker veldig godt dekslene foran cd-rommene. Artig når de vipper fram og tilbake :)

Lenke til kommentar

Du bør ta en titt på Lian LI PC7USB eller den sorte varianten Lian LI PC7BUSB

 

Lian Li har også andre kabinetter til ca 1000 kr:

Lian LI PC602BUSB og Lian LI PC6010USB

 

Forslag til PSU... Hmm, Zalman 400W PSU er veldig stillegående, og den har fått strålende kritikk over alt. Hvis du ikke vil ha den er BeQuiet PSUene som 3dfxcool rimelig fine også, og selvsagt er også Antec sin Truepower serie verdt en titt.

Lenke til kommentar

hei

 

Det med at suntek th656 ikke var så bra må ha gjort en stygg feil!

 

har det selv og syntes det er krem, men er ening med "Gordito"

at det har et billigpreg på PÅAV knappen, og at håndtaket ser litt enkelt ut, men jeg lover deg at det holder! Hvis ikke er det produksjons feil!

 

Suntek th656 er bra ass!

 

hilsen Jubil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...