Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jofru på 20 år


Gjest Girl89

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år som er jomfru. Føler at det er seint. Hva synes dere guttene om jofrujenter? Når jeg har sex for første gang hvordan burde jeg da imformere om dette? Bare ved å si det rett ut: "Jeg er jomfru". Føler at jo lengre tid som går jo vanskligere blir det:/ Jeg har vært forelska men har ikke turt å sagt det. Hvordan burde jeg foresten oppføre meg første gangen? Være veldig aktiv eller la meg føre? Er jomfru turnoff?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jomfru er ikke direkte turnoff. Men er fint å vite (spesielt hvis det er snakk om one night stand).

 

Hadde ikke klikka hvis ei jenta sa at jeg var hennes første. Vil kanskje bare ha tatt mer hensyn til henne. Gjøre det til en fin opplevelse enn bare "get done and run" for å si det sånn.

 

Er ikke sexy med ei jenta som er frampå som ikke vet hva hun gjør. Så bare ta det med ro, la deg føre. Og hvis du føler deg mer sikker kan du bli litt mer aktiv.

 

Heter ikke noe som er forseint når det kommer til sex. Hadde du vært 80 år og fremdeles jomfru er det ikke forseint. Selvfølgelig litt vanskligere, men ikke forseint.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg er en jente på 20 år som er jomfru. Føler at det er seint. Hva synes dere guttene om jofrujenter? Når jeg har sex for første gang hvordan burde jeg da imformere om dette? Bare ved å si det rett ut: "Jeg er jomfru". Føler at jo lengre tid som går jo vanskligere blir det:/ Jeg har vært forelska men har ikke turt å sagt det. Hvordan burde jeg foresten oppføre meg første gangen? Være veldig aktiv eller la meg føre? Er jomfru turnoff?

 

 

Jomfru er H O T og du kan godt si det rett fram ;] Ingen problem. Om man har liten/ingen erfaring er det ikke et problem om man er mindre aktiv enn gutten, da gutter generelt liker å ta styringen over styret ;D

Lenke til kommentar

Jomfru er på ingen måte turn off, men kan i noen tilfeller være litt skummelt hvis det skjer etter en kort bekjentskap (som dorian sa, hvorfor akkuratt meg..)

 

Videre kan det gøy at dama er uerfaren. Hvis hun er villig til å prøve og utforske, kan man forme dama slik man selv vil ha henne i senga.

 

Det er heller på ingen måte noe du burde skamme deg over, jeg synes det er flott at du ikke bare har hoppa i det. Bedre med en gang for lite enn for mye.

 

Når du en gang kommer så langt at du skal hoppe over til andre siden, så håper jeg at det er med en du kjenner og ikke en fyll fyr du møtte noen timer tidligere. Trolig har jomfruhinnen din allerede sprukket (fingering og andre selvbehangeliggjørende aktiviteter), hvis du ikke driver med slik. Anbefaler jeg at du gjør det og lærer din kropp og kjenne. Dette vil gjøre sex mye enklere både for deg og han du er med.

 

Og ja, du burde informere om det! Trenger ikke å gjøre det til noe større enn det er. Bare ikke si det rett før fyren skal trykke tissen mellom beina... :p

 

- Lykke til

Lenke til kommentar

Er ikke noe galt med å være 20 år og jomfru. Betyr bare at du ikke har funnet "den rette" enda eller en du føler for å gjøre det med. Jeg hadde hvertfall ikke hatt noen problemer med å bli sammen med ei som er jomfru og være den første hun har sex med. Syns heller det er positivt, ville følt meg priviligert for å være den første som du faktisk hadde valgt å ha sex med.

Lenke til kommentar
Jeg er en jente på 20 år som er jomfru. Føler at det er seint. Hva synes dere guttene om jofrujenter? Når jeg har sex for første gang hvordan burde jeg da imformere om dette? Bare ved å si det rett ut: "Jeg er jomfru". Føler at jo lengre tid som går jo vanskligere blir det:/ Jeg har vært forelska men har ikke turt å sagt det. Hvordan burde jeg foresten oppføre meg første gangen? Være veldig aktiv eller la meg føre? Er jomfru turnoff?

Hvem sier at du trenger å informere vedkommende?

 

Når det kommer til selve akten, ta det som det kommer. Det er ikke nødvendigvis slik at den ene "leder" hele tiden.

Lenke til kommentar

Sex er ikkje noko du trenger stressa deg ut i.

Det er mange som kun har hatt one night stands, og alle kan jo ikkje føla seg trygge på å kasta seg ut med ein random fremmed?

Eg stemmer for at du berre skal ta det som det kommer. Fram til du treffer ein du vil gå det steget med, random eller ikkje.

 

Er fint å ta seg av seg sjølv aleina og :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Hvis det begynner å bli noe med en gutt, når (om i det hele tatt) skal jeg si det? Vil ikke overinformere for tidlig, men det er kanskje tait å vente til vi begynner å kle av oss?

Lenke til kommentar

Nå vet jo ikke vi om du har noen i kikkerten, men prøv å finn deg en litt erfaren gutt som vet hva han holder på med ;)

Slipper du å få den kjipe fjortissopplevelsen av sex, som de som mistet jomfrudommen sin når de var 16 fikk.

 

Uansett, det er jo ikke noen turn-off. Tvert imot, er det mange gutter som faktisk tenner på det. Bare vær ærlig om det, så de ikke peiser på og får sjokk når det ligger noe blod i senga etterpå :p

Lenke til kommentar
Gjest Liker_jomfru_jenter

Om jeg hadde hatt deg i min seng og du hadde sagt du var jomfru, ja da hadde jeg blitt voldsomt kåt ! Jeg personlig syns å kunne ha sex med ei som er jomfru er veldig turn-on for å si det sånn da !!

 

Men bare husk å si ifra til gutten, ellers kan du nok rissikere og få en veldig vond opplevelse :p hehe !

Lenke til kommentar

Alder har ikke så mye å si ved første gangs sex, men forhåpentligvis treffer du en som kan gi deg en fin opplevelse (forelskelse/forhold eller one night).

Vil anbefale deg å bli litt kjent med gutten, og om temaet sex kommer opp så vær ærlig på at du er jomfru. Tror faktisk endel menn liker tanken på å være den første og å få til god sex sammen. Håper du får en fin opplevelse!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...