Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har nå sikkert dreti meg ut maksimalt, og håper på å få retta på det snarest.

Installerte MW2 til PC nå, men etter jeg skrev inn CD-key logget hadde den automatisk logget på feil steam-account (Min gamle konto som er stemplet som cheater av VAC). Fikk bare beskjed "MW2 has now been locked to your steam account" eller noe i den duren, uten at jeg hadde fått meg med at den launcha steam og brukte auto-logg in til den gamle accounten.

Skal ikke utdype hva jeg syns om et slikt system, men tankene er krasse. Er det noen mulighet for å få endret dette? Trodde faktisk at jeg iløpet av installasjonen måtte logge inn med kontoen den skulle brukes med, men det var jo veldig feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fyller ut et skjema as we speak. Tenkte kanskje noen der ute har erfaringer med en slik situasjon. Skulle hatt et telefonnr jeg kunne ringt. Bloody irriterende...

F.eks. noen som har et tlf nr eller vet hvor lang tid det tar før man får svar via Steampowered: Ask a question?

Endret av bandreas
Skrevet

Hvor er det jeg sjekker VAC-cheater statues forresten? Er det overhode mulig at MW2 ikke får cheater-stempel selv om spill som CS, Deathmatch Classic og Team Fortress Classic har det?

Skrevet (endret)

Her står det: "Banned from some secure servers because of a cheating infraction". Some, betyr det alle VAC-sikra servere det da?

Forbanna irriterende hvis så, vet jo ikke hvordan man installerer en cheat engang :thumbdown:

Edit: Når jeg går på details, så står det en liste over hvilke spill det er snakk om. MW2 står ikke på den listen, men det gjør den vel ikke før spillet er installert eller?

Edit 2: Er det så mange hissige virus at man får virus bare av å installere MW2? AVG blokkerer en .exe fil nå før spillet er oppdatert og i det heletatt startet opp.

Endret av bandreas
Skrevet

Ok, hva skjer egentlig med det dritet her? Autoinstallerer på en account uten forvarsel, får virus under installasjonen og nå som det er ferdig og jeg skulle ta en titt på video-options kan jeg ikke spille spillet fordi "The game is currently unavaible. Please try again later".

Hvordan kan spillet jeg nettop installerte ikke være tilgjengelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...