GNUfan Skrevet 26. januar 2002 Skrevet 26. januar 2002 Hvordan skrur man på passordbeskytting av filer på nettverket i winxp(norsk)?
arehsan Skrevet 26. januar 2002 Skrevet 26. januar 2002 det kan hende det ikke er på passordbeskyttelse.. prøv å dele noen filer!
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2002 Skrevet 26. januar 2002 Du kan ikke ha passord på delte mapper slik som i windows 98. du må lage nye brukere, og så må disse logge seg på. Det suger maximalt.
b-real Skrevet 26. januar 2002 Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 20:21, GeeZuZz skrev:Det suger maximalt. Eh...jaha...det er en stor forbedering i forhold til 9x(Win98/ME) der det kan stå at mappen er passortbeskyttet, men du har ikke satt noe passord. Og hva suger??? At du ved få tastetrykk kan lage deg en egen nettverks-bruker som du kan gi spesielle tillatelser til? Suger det elleR???
GNUfan Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Skrevet 27. januar 2002 Quote: At du ved få tastetrykk kan lage deg en egen nettverks-bruker som du kan gi spesielle tillatelser til? og hvordan gjør du det??
Lurifaksen Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 B|Real: selvfølgelig suger det hvis jeg kun vil ha et passord på mappen jeg har delt. Gidder jo ikke å lage drøssevis av brukere på PC'en. Det suger for meg som ikke har bruk for noe avansert delings permissions...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå