Gå til innhold

Årets Akamerist 2009 - Nominasjonstråd - Nå også Årets Fotograf og Årets Hjelper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt fjernt mange nominerte i en kategori der alle vet hvem som bør vinne. Der bør det bare være rett på. Ingen heat - det blir bare seigpining.

De andre har jeg ingen mening om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avkrysningspoll slik at vi kan velge flere.

Trenger ikke et opplegg med kvartfinaler, semifinaler osv.

Bare kjør rett på finalen i alle tre kategorier.

Skrevet

Jepp, er enig i det. Men spørsmålet er om vi skal ha flervalg i alle kategoriene, om noen kategorier skal være unntatt for flervalg eller om alle skal være uten flervalg.

Innspill?

Skrevet

Dette er ikke et demokrati, dette er Top Gear Alkam Akam. Men siden jeg er en særdeles hyggelig diktator skal jeg bøye meg for deres mening (mest fordi jeg er enig med dere, selvfølgelig), og forventer et par flasker med maltwhisky under treet.

:)

Skrevet

Må si meg enig med Cruel. Er ufattelig mange som ikke har fått en eneste stemme, og da kan man spørre seg hva de gjør der i det heletatt :p

Skrevet

..Når ikke en gang de som har nominert dem stemmer på dem, mener du? Jo - ser poenget. Men - man må regne med litt sånn når det ikke er noen innledende runder, som jeg forsåvidt er glad for at vi ikke hadde - ikke nok volum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...