Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 81-7 på rundown for en tid siden. Brukte da det jeg mener er en av de bedre klassene til hardcore:

 

UMP - Thermal Scope (one shot-one kill)

AT4-SH

 

Scavenger pro

Cold blooded pro

Ninja pro

 

Det koselige med UMP på hardcore er at man kan snipe og spraye, mens det er veldig gøy å slenge ut noen raketter i ny og ne :)

Lenke til kommentar

Hvordan får du 10 streker for å vise latency, istedet for 4 som det er til vanlig?

 

du går til Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players og åpner mp_config. deretter finner du seta cg_ScoresPing_MaxBars som vil være "4", bare endre til "4". du burde også endre seta cg_ScoresPing_Interval fra "100" til "20" fordi da vil hver strek være 20 ping istedenfor 100.

Endret av Kujta
Lenke til kommentar

Min beste runde er vel 43-3 eller noe. Var litt morsomt, fikk melding på PS3 fra en dude som klikket helt. Sa masse ting om at jeg jukset og at han hadde rapportert meg til IW osv. haha!

 

Ellers har jeg hatt noen morsomme situasjoner jeg aldri vil glemme:

 

Skjøt ned i bakken med noobtube på toppen av snipespottet på Wastelandet så granaten spratt i været, tok 3-4 sekunder så drepte jeg en fyr helt random. haha, lurer på hvor den havnet.

 

Fikk triple-kill med 50.cal på Skidrow.

 

Multi kill med SPAS12 på Highrise, ett double kill og to etterfølgene skudd på 2 stk rundt meg når jeg rushet mot det ene vinduet.

 

På TDM var resultatene 7400 til det andre laget og 7100 til oss. Kødder av og til rundt med RPG for moro skyld og skjøt en rakett mot en av tunellene og fikk multi-kill.

 

FIY; Jeg er ikke fan av noobtube, men når alt går til helvete med runden min eller noe lignende føler jeg meg bra igjen når jeg får random kills osv. for jeg vet at jeg gjør andre irritert. Når jeg er happy for at andre har blitt like irritert som meg går jeg tilbake til vanlige 'classes'.

Endret av Xenomorphis
Lenke til kommentar

post-171969-1285424989,9167_thumb.png

 

Rimelig førnøyd med denne. Første runde med mer enn 100 kills.

Brukte MP5k med FMJ, SPAS-12(Drepte ingen med den) og hadde Sleight of Hand, Stopping Power og Sit Rep

Predator, Harrier, Chopper Gunner

 

EDIT: Siden enkelte slet med å forstå dette. Navnet som er gult, er en kamerat som tok screen shot'et. Av en eller annen grunn fungerer det ikkje når eg gjør det. Men ved å se på brukernavnet mitt her på diskusjon.no + navnet på top player burde det være mulig å komme fram til det samme. I tillegg er det den røde ringen med teksten "C'est moi", som er fransk for "Dette er meg".

Endret av Semic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...