Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Dette er ikke en spøk! spilte s&d, brukte m4a1 og pp2000, perk 1 Sleight of hand, perk 2 stopping power, perk 3 ninja pro. Killstreaks var uav, pavelow og nuke. Jeg råeide, og halve laget mitt leavet + de andre søg balle. Gamen endte med at jeg fikk 24-1, bare at jeg fikk 24 i killstreak. Adrenalinet mitt var på fullt den gamen! Den beste gamen jeg har hatt tror jeg :p Gamen etter fikk jeg 1-12..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Denne tråden døde jo når jeg stakk :/ Nesten en mnd siden sistemann følte for å skryte litt?

 

712566.jpeg

Grunnen til at jeg er så eplekjekk her er at jeg brukte F2000 silenced med marathon, lightweight og ninja hele runden :p

 

712567.jpeg

Barret .50 cal FMJ.

 

712569.jpeg

RPD FMJ med marathon, lightweight, steady aim.

 

712571.jpeg

AK47 med lyddemper og perksene SOH, SP, ninja

Endret av branick
Lenke til kommentar

branick, hva bruker du for å ta ss ingame? PrntScreen funker ikke og jeg får bare svarte bilder når jeg bruker det.

 

 

Beste Scoren min når det gjelder k/d må være Domination is SubBase der jeg fikk 123-3 med ACR og raffica med Scavenger Pro, Stopping Power og Steady Aim.

Lenke til kommentar

branick, hva bruker du for å ta ss ingame? PrntScreen funker ikke og jeg får bare svarte bilder når jeg bruker det.

 

 

Beste Scoren min når det gjelder k/d må være Domination is SubBase der jeg fikk 123-3 med ACR og raffica med Scavenger Pro, Stopping Power og Steady Aim.

FRAPS henter du fra sjørøverbukta ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er vel egentlig ikke gode runder med tanke på stats men mer på hva andre sier OM meg :p

 

713438.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

713439.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Godzilla freaka ut på MEG gjennom 2 matcher etterpå og fikk så mye tyn at han leava i den 3. lobbyen :new_woot:

Å få folk til å ragequite bare fordi man tilfeldigvis skyter akkurat dem flere ganger på rad er bare LOL... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...