Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On topic:

Har aldri notert meg stats sånn sett. Men var veldig nære 100 kills på Scrapyard et par ganger. Predator - harrier - Pave.

 

Offtopic:

Ang. det med "cheating" fordi du har gode stats. Får det støtt og stadig selv fordi jeg er merka som cheater av VAC. Folk sjekker profilen min og ser jeg har "ban on record" og da er det opplagt at jeg er en cheater. Noen av dere husker kanskje at jeg lagde en tråd om det for 1 mnd siden ca.

 

Har gått litt frem og tilbake med Steamsupport ang. dette fordi dette er cheats som er helt feil. Dette gjelder Half-Life: Blueshift og Codename Gordon.

- Codename Gordon har jeg aldri spilt. Det er et flashspill som er laget av en Half-Life fan. Og det er ikke linket til Steam på noen som helst måte. Det er ingen historikk på kontoen min om at jeg har spilt dette spillet på noen som helst måte.

- Blueshift eier jeg, fordi jeg kjøpte Half-Life pakka. Men det har aldri blitt installert. Og det er ingen historikk på kontoen min om at jeg har spilt det spillet heller. Jeg rundet det da det kom ut på en venn sin konto (uten juks) og har aldri spilt det siden.

 

Jeg skjønner ikke hvordan Steamsupport kan si at cheats funnet på kontoen min er "legit" når jeg har 0 minutes played på Blueshift og kontoen min aldri har vært i kontakt med Codename Gordon. Har sendt enda en supportmail ang. dette i dag. Får se hvordan de svarer denne gangen. Grei med en streng linje ang. juks via Steam, men nå er grensen nådd :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...