Gå til innhold

SE t610 - Kommet?


Anbefalte innlegg

hvordan er mobilen in the real world? er den kaos?  :)  altså bra ? hva er ditt intrykk etter å ha bladd igjennom den ? fornøyd?

 

veldig fornøyd. Den er rask og skrive tekstmld på. Og skjermen er helt simmsykt bra. Kameraet også, men night mode kunne vært bedre. Men SE kommer med blits som ekstra utsyr så jeg overlever vel :) Alt virker veldig gjennomtenk og intuitivt.

 

Og det beste av alt http://212.247.80.50/software_pccontrol.asp er oppdatert til å støtte dem.

 

 

bzzlink (første gamg på natural keyboard)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja den har norsk språk.

 

Sammenligner med T68i (med siste prg vare) Den var jo jævlig treig. Hvis du er en racer på nokia så tar det sikkert litt tid å venne seg til men. Jeg venter ihvertfall ikke på telefonen når jeg skriver. Nå vinner ikke jeg noen tommeltouchkonkurranser da, men er vel helt gjennomsnittlig på SMS skriving. Skjermen er helt sinnsyk, veldig bra kontrast. Har ikke prøvd den i direkte sollys enda, men tror det skal gå bra.

 

Lyden er et kapittel for seg. Polifonien er rå spiller høyt! Alle hoder snur seg når 50cent med in da club setter igang i lomma 8)

 

Men min har det omtalte støyproblemet under samtaler. Det er ikke så altfor sjenerende man hører greit hva den andre sier. Men det er jo utrolig irriterende når man har kjøpt en nytelefon at det er feil på den. Jeg venter til den er lansert her i norge så bytter jeg/oppgraderer den.

Lenke til kommentar

Hejsann din heldiggris!!

Vi i Telekiosken, som alle andre, har heller ikke fått telefonen, så d gjør vel deg til noen av de første som går rundt med denne lekkerbisken i lommene sine:)

Har et par spørsmål t deg...

Hvoirdan er det med:

-treg meldingsskrivning(i forhold til T68i)

-vedlegg i epost

-Mulighet til å ha Bluetooth på kontinuerlig for sammenkobling(dvs ikke bare ha den på, men er den søkbar?)

-Respons på tastetrykk

Har du prøvd ut dette?

Fint hvis du kunne gitt meg tilbakemelding på dette!

Lenke til kommentar

Hellois

 

Jeg har hatt T610 siden 16. mai og har ikke noe negativt å si om den...

 

Er ikke treig som T68i

Vedlegg i epost er null problem

Den kan være søkbar hele tiden, eller bare BT på

Respons på tastetrykk er som det skal være!

 

Noen andre spørsmål?

Lenke til kommentar

Er det noen grense for store vedleggene i e-spot kan være?

Hvor store e-post kan du motta? Kan du motta bilder som filvedlegg?

Kan du se overskrift på e-post før du laster den ned?

Hvor mange bilder, lyder og tekstsnutter kan du ha i en mms?

Er kalenderen god?

Er skjermen vanskelig å lese i solskinn?

Er fingermerker et problem?

Hva synes du om kameraet? vordan er det til innendørs fotografering uten sterk belysning?

Er du fornøyd? (latterlig spørsmål)

 

:) venter på svar :o

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noen grense (og har sendt MANGE bilder i en og samme email)

Har heller ingen grense på størrelse. Har ikke fått til å motta bildevedlegg som man kan se på telefonen

Kan velge å laste ned kun overskrift eller overskrift+meldingen

MMS er som på T68i, med slides osv. Vet ikke om det er noen grense (har ikke opplevd noe sånt hittil)

Kalenderen er super! Som på T68i bare mye mye bedre.

Er veldig vanskelig å se skjermen i solskinn. Noen ganger ser den bare helt svart ut

Blir lett fingermerker ja, men det er på skjermen og på det svarte. Tørker av med genser, skjorte el lign så er det fint igjen

For å si det sånn, gleder meg til blitzen kommer. Er best med gode lysforhold. En annen ting er at kameraet må holdes helt stille for at det skal bli noe kvalitet på bildene

Jeg er superfornøyd! Har ikke tenkt noe negativt om den

Lenke til kommentar
Molna nevnte jo endel ting som han mente var dårlig. Blant annet:

 

- Dårlig bass på ringetonene.

- Treg SMS

- Fingermerker (Er dette alvorlig? Jeg ville ikke brydd meg tror jeg)

 

Stemmer dette fullt ut?

 

Molna er ikke særlig objektiv

 

Testet en T610 selv et par dager. Har ikke noe negativt å si om den selv (kanskje litt lite minne siden jeg er vandt til stor plass på P800). SMS gikk mye fortere enn på T68i, synes ikke den er treg

Lenke til kommentar

Denne mobilen virker kul altså. Må få meg en sånn en. Glad jeg har bursdag (fyller 18 den 4. Juni :woot:) nå snart. Innvending, er den sånn at du går lei etter to tre timers bruk, eller ? Tenker på funksjoner og slikt. Har en 3650 og er fortsatt ikke lei, men blir kult å få en til nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Masse skryt om t610 her ja. Har lenge tenkt å kjøpe meg en p800, men fant ut at det ble litt for dyrt. Så jeg tenkte å vente litt så den går ned i pris. Men no ble jeg litt itresert i t610. Så jeg lurte på om det er mye forsjell på denne og p800. P800 er jo en del dyrere og bedre, men sammenlignet i pris/ytelse, hvilken vil dere anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...