Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Espen Hoff på vei til Start!

 

Litt spennende, kan gi Børufsen god konkurranse på venstrevingen, men også komme inn som spiss mot slutten av kamper og true bakrommet.

 

På en annen side er angrepet vårt et av de bedre i Tippeligaen, mens forsvaret kun består av Goodson, så egentlig burde pengene blitt brukt der.

 

EDIT: Hoff glipper for Start

 

Fikk i alle fall se at klubben har litt å rutte med :p

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Er du tilbake? o_O

 

Nei, jeg poster her mens jeg er utestengt :roll:

 

Begynner å bli skikkelig klar for topp mot bunn på lørdag, men er stygt redd for at Molde skjerper seg til kampen mot oss. Angrepet vårt er fantastisk, håper de kan leke med Molde også, slik de gjorde med RBK. Litt synd dette er lørdagskamp og dermed NRK-sendt, mister mange tilskuere på grunn av dette. Kampen mot Enga i runda etterpå er vel det samme. To tøffe hjemmekamper på rad, bare å glede seg til påske :w00t:

 

Tar du turen nedover, same?

Lenke til kommentar

Angrepet vårt er fantastisk, håper de kan leke med Molde også, slik de gjorde med RBK.

Jeg kan ikke fatte at du sier at angrepet deres er så fantastisk, for det er det ikke. Kampen mot RBK var ikke at dere hadde et godt angrep, det var at forsvaret og midtbanen vår som var elendig. Mildt sagt. Det fantes ikke press og Start kunne gjøre som de ville. Forsvaret vårt fungerte absolutt ikke som det skulle og det som trolig er noe av bedre i Tippeligaen fungerte virkelig ikke sammen av en rar grunn. Jeg tror Molde vil rundpule dere til helgen så dere får dempet godtroheten deres, for akkurat nå tror dere at dere er verdens beste.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Dere sa det samme i fjor og da døde dere ut sesongen. Dere lærer ikek av feil. Vi scorte jevnt og trutt i fjor og vant sesongen med 13p poeng. Ser du forskjellen?

Det jeg mener er at folk som Mathisen og andre skryter hemningsløst at dere greide å slå oss i fjor og spille uavgjort i år. I fjor vant dere med ren og skjær flaks. I år vant dere fordi vi trolig hadde årets dårligste kamp allerede. Kan jo tenke deg at Olsen som var kanskje vår dårligste spiller putta to mål på dere. I år fikk dere poeng på ærlig vis gjennom at forsvaret vårt sugde. I fjor vant dere på dommertabbe.

Lenke til kommentar

Vi har et fantastisk angrep, bare vent og se utover i sesongen.

Ja, jøss. Deres største "stjerne" er en sær nordlending som har scort et mål siden 2007 eller hva faen det var. Stokkelien og Khalili kan bli veldig gode, men at dere har et fantastisk angrep bare bullshit. Hvem er den siste? En kukk med fornavn Bernt. Nå må dere snart begynne å bli realistiske. At dere rundspilte et forsvar som var på ferie er ikke imponerende whatsoever. Kan nevne sikkert 10 lag som har bedre angrepere enn Start.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Rosenborg er mye jevnere enn Start. Å si noe annet er galskap. Start spilte sambafotball i starten av 09-sesongen, men det utviklet seg til rævvafotball seinere. Snakk om å gå fra himmel til helvete. Rosenborg, derimot, spilte jevnt hele sesongen og vant soleklart.

 

Aldri sagt noe annet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...