Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva slags jenter forelsker du deg i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter som er uskyldige,

litt tilbaketrukne,

snille, men strenge,

deler min humor,

søte i ansiktet,

sunne og naturlige,

avslappende,

kloke,

kunnskapsrike,

ærlige og

ikke har noen tøyler for å ytre sine meninger.

 

Forøvrig foretrekker jeg jenter av nordisk avstamning. Om det gjør meg til en rasist, kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Lenke til kommentar

Et pent ansikt er ikke feil

Ei pA 90 kilo kan bli litt mye men litt ekstra fett er ikke A grine over, jeg mener enhver person med en stabil hjerne funksjon ser nok forbi litt ekstra kilo med fett viss dama er snill og kul, men dette er norge sA gudene vet er sikkert noen overfaldiske sopper som foretrekker slankness despite inner beautness. twats

 

Ikke emo, sAnn * jeg kutter meg viss du ikke hOrrer etter* ect

Empati for meg og andre, veldig viktig

Vere i stand til A ha morsome og *intelektuele* samtaler i guess

Smoothe boobs er ogsA et heftig pluss og en fast og god rumpe viss ikke, so be it.

Race er vel totalt irrelevant, kankje jeg pA en mAte ikke hadde fortrukket en afrikaner dame med pupper like tyne som pikken min og det typiske korte krOllete hAret, beklager afrikanske damer med tyne pupper og kort krOllet hAr.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket baseres som regel på utseende. Det er som regel det som får meg til å gå bort og si hei.

 

Men når det er passert er humor det absolutt viktigste. Spesielt da selvironi og uhøytidelighet. Muligheten til å kunne le av seg selv er et absolutt must.

 

Ellers er jo de vanlige tingene som snill, trofast, intelligent og følelsesladet. (ikke type drama, men ikke er redd for å vise følelser)

Frekk og seksuelt frisinnet er også et stort pluss. :)

Lenke til kommentar

Hun må smile mye

Jeg må synes at hun er pen, men folk som smiler blir for meg veldig ofte pene.

Sporty, ikke dollete, men ikke guttejente.

 

 

Typemessig er det gjerne den litt sjenerte jenten som ikke snakker eller gjør så mye av seg i større grupper, men som åpner seg og er lett å snakke med på tomannshånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...