Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig. Mitt drømmeoppvarmingsband hadde vært et som klarte å skape GOD stemning.

 

Håper uansett av vi slipper HIM igjen :p (noe je ger villig til å vedde mye på)

 

Tror dog ikke at vi blir neste konsert for gutta. Vi kan kanskje bli den første på turen til Europa, men jeg tror de holder flere konserter mellom nå og da.

 

Jeg håper VIRKELIG de spiller Just a Bullet away når de kommer, jeg synes det er noe av det feteste jeg har hørt fra metallica på LENGE!

Lenke til kommentar

Turboneger var utrolig fett! Synd Hank er blitt hjernevasket av sekten til Lafayette

 

Tror ikke han er spesiellt hjernevasket, det hjalp ham å sparke vekk narko og alkohol-problemene, så han føler nok at han skylder dem veldig mye. For ham betyr det nok utrolig mye å ikke være heroin-avhengig i flere år nå. Høy på kokain-med-rakett-i-rompa Hank er forsvunnet for godt, og det er jo bra for ham selv.

 

Og scientologenes syn på psykologi er velkjent. Whatever works for you. Han prøver jo ikke å tvinge andre med på det, så da kan han vel bare ha det for seg selv.

 

Mulig Turboneger skapte bra stemning helt fremst ved scenen, jeg merket ingenting 30 meter lengre bak der jeg sto :) Er ikke turbojugend heller, da. Syns stadionformatet ikke passet Turbo så godt, de har ikke "stor nok lyd" på en måte. Ble litt tynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...