Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vallhall og Valle Hovin er rett ved hverandre ikke sant? Skal på dream theater konsert neste torsdag på Vallhall, og jeg og noen venner skal dra litt tidlig siden joe petrucci skal signere osv, og da er vi der i rundt 2 tiden når konserten starter rundt 6-7. Er det noen i nærheten man kan gjøre mens man venter? Har aldri vært der før.

Lenke til kommentar

Vallhall og Valle Hovin er rett ved hverandre ikke sant? Skal på dream theater konsert neste torsdag på Vallhall, og jeg og noen venner skal dra litt tidlig siden joe petrucci skal signere osv, og da er vi der i rundt 2 tiden når konserten starter rundt 6-7. Er det noen i nærheten man kan gjøre mens man venter? Har aldri vært der før.

 

Fnis.

Lenke til kommentar

Vallhall og Valle Hovin er rett ved hverandre ikke sant? Skal på dream theater konsert neste torsdag på Vallhall, og jeg og noen venner skal dra litt tidlig siden joe petrucci skal signere osv, og da er vi der i rundt 2 tiden når konserten starter rundt 6-7. Er det noen i nærheten man kan gjøre mens man venter? Har aldri vært der før.

 

Fnis.

 

Ops. :whistle:

Lenke til kommentar

Det er hvertfall ingen vits å stille seg i inngangskø kl 15 på Valhall. De slipper ikke folk inn før det står på billetten uansett, og folk klemmer seg ikke foran scenen med en gang heller. Vil du stå helt klint inn i gjerdet og slåss for å holde deg på beina og/eller puste under hele konserten, vær så god, du kommer deg dit uansett :p

 

Pleier ikke være noe mat inne på selve arenaen, så det er nok smart å reise ned til Oslo og kjøpe seg en bedre middag på Big Horn ellernoe mens dere venter. Er ikke kult å være dehydrert og dødssulten når konserten endelig starter i 20-21 tida på kvelden.

 

Drikke 5-6 øl inne på arenaen er heller ikke det smarteste man kan gjøre, da blir man max pissetrengt og må forlate plassen midt i folkemengden, stresse med å finne kompisene igjen osv. Eller bare kanon dritings fordi dere ikke har spist noe hele ettermiddagen og mister konsertgleden med å være full og kvalm.

 

Har sett fulle folk som stiller seg midt i folkemengden og prøver å pisse i ølkoppen, selvsagt bommer 90% av pisset fordi de ikke klarer å stå stille og havner på bukse og sko eller sidemannen.

 

"Var konserten kanonbra eller?"

 

"neeeeeeeei jeg husker ikke fordi jeg var dritings og prøvde å pisse i koppen og fikk en på trynet av sidemannen som fikk piss på skoene"

 

ikke særlig kult..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...