Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele Rock In Rio konserten. Ikke imponerende kvalitet og lyden er litt ut av sync. Håper det dukker opp noe bedre snart.

Syns det er fantastisk at gutta tillater at sånt blir lagt ut. :)

Skrevet

Er vel heller det at de ikke vet om den. Youtube er jævlig kjappe på å fjerne videoer med copyrighted musikk.

Og nå er den fjernet av brukeren ja.

Skrevet (endret)

For en sopp som laster opp konserter i 360p..må jo ha HD lyd!

Forsvinner vel innen et par dager den også.

Endret av Bytex
Skrevet

For en kuk som laster opp konserter i 360p..må jo ha HD lyd!

Firstworldproblem. laugh.gif

Nåja, skal vedde på alle stammene nedi svarteste Guatemala, Afrika og diverse fjelltopper rundt i Asia hadde fnyst av slik lydkvalitet om de hørte sin egen musikk på den måten.

• 2 uker senere...
Skrevet

De to siste innleggene gjorde at jeg nå satt på konserten på DVD :)

Da vet du at du har en bra kveld i vente. :yes:

Hadde vært litt kult om de tok opp igjen dette prosjektet med å spille Metallicalåter med symfoniorkester. Blir jo litt vanskelig å få med seg denne dirigenten da (som har vært borte i 8 år), men det er endel av de øvrige låtene som kunne vært bra med symfoni, f eks "Fade to Black" og "Welcome Home (Sanitarium)".

Skrevet

Hele Lulu-albummet blir nå streama på nettsia dems. Har hørt litt, og vokalen til Lou ødelegger så jævlig! Blir spennende å høre hele. Kanskje det er noe bra James der.

Skrevet

De to siste innleggene gjorde at jeg nå satt på konserten på DVD :)

Da vet du at du har en bra kveld i vente. :yes:

Hadde vært litt kult om de tok opp igjen dette prosjektet med å spille Metallicalåter med symfoniorkester. Blir jo litt vanskelig å få med seg denne dirigenten da (som har vært borte i 8 år), men det er endel av de øvrige låtene som kunne vært bra med symfoni, f eks "Fade to Black" og "Welcome Home (Sanitarium)".

Fade to Black og Sanitarum er vel nettopp de låtene som BURDE vært med på S&M og som ikke er det.

Ellers synes jeg personlig at Bleeding Me kanskje er en av de sterkeste låtene på hele konserten. Her:

(Jeg mener forsåvidt at Bleeding Me er den aller, aller beste låta fra Load, ReLoad og St. Anger til sammen, men det er nå meg. Fy faen, når de drar i gang del to av låta med den fantastiske overgangen. AGgaehergawelrkgnaoøivnweoghage.)

Skrevet

Håh... husker jeg og andre ble kritisert her fordi vi ikke hadde trua på Lulu, og nå har jeg fått hørt litt, og dæven så ufattelig ræva. Så ræva at jeg ikke klarte å høre mer enn noen låter. Makan.

Skrevet

Fade to Black og Sanitarum er vel nettopp de låtene som BURDE vært med på S&M og som ikke er det.

Ellers synes jeg personlig at Bleeding Me kanskje er en av de sterkeste låtene på hele konserten. Her:

(Jeg mener forsåvidt at Bleeding Me er den aller, aller beste låta fra Load, ReLoad og St. Anger til sammen, men det er nå meg. Fy faen, når de drar i gang del to av låta med den fantastiske overgangen. AGgaehergawelrkgnaoøivnweoghage.)

Ja, det var det jeg mente også. At "Fade to Black" og "Welcome Home (Sanitarium)" hadde blitt bra i en slik kontekst (altså hvis de hadde vært med, noe de ikke var).

Helt enig angående "Bleeding Me"! Liker en del av de andre tolkningene også, f eks "One", "No Leaf Clover" (som riktignok er orginalversjonen), "Until it Sleeps" og "Nothing Else Matters". Når det gjelder NEM, så vil jeg faktisk si at S&M-versjonen er den aller beste tolkningen av den låta. Det er mer flyt og innlevelse i S&M-versjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...