Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den artikkelen er en copypaste/oversettelse av en annen artikkel for et par sider siden :p

Må være kjekt å være journalist. Man finner bare en artikkel eller intervju på en engelsk nettside, oversetter til norsk, poster på VG under eget navn, og henter paychecken.

Endret av Bytex
Skrevet

Offtopic: Jeg er enig med deg, Bytex. Norsk media er virkelig ikke som før lenger, copypaste er visst det eneste de lærer på journalisthøgskolen for tiden. :p

Men tilbake til Metallica, gleder meg virkelig. Håper det blir noe mer ala Ride the Lightning / Justice for all. :)

Skrevet

Er nok ganske sikker på at det blir en videreføring av DM. Forhåpenligvis blir det også bedre. Var også det Kirk sa i et intervju i Nimes ('09) at de tenker bare på hvor mye bedre det neste albumet skal bli.

Skrevet

Nei undersøkte litt. Trodde det kostet rundt 800 kr men var bare 3-400 jo :D Tror det blir medlemskap nå ja.

Husk å finne nummer i førsteposten, slik at vi kan få oss litt vervepoeng :D

*hint* *hint*

Allerede gjort. Du fikk et vervepoeng fra meg Osse-Mon;)

Skrevet

Søren. Første gevinsten kom ved 10, ikke 5:

If you haven't participated in the Metalli-Members program before, what are you waiting for???? Tell your friends about the club and walk away with some very cool prizes:

10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes

25 credits an St. Anger platinum album award plaque

50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band

100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...