Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var noen som spurte om det samme i MetClub-forumet for en tid tilbake. Det var bare noe de hadde liggende på lageret. Med jevne mellomrom putter de en pin oppi en tilfeldig pakke. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var jo inne på den tanken jeg også, men det er jo den kjedeligste måten å få en sånn en på :)

Endret av Manx
Skrevet

Fornya MetClub-medlemsskapet i går, samt bestilte Deluxe-versjonen av BigFour-filmen. Med litt flaks i FanCan-trekninga, så kan dette bli ein bra haust/vinter.

Skrevet

Er rimelig sikker på at de kommer til å slippe Justice skiva på farget vinyl før nyttår. Så håper jeg at jeg blir trukket ut til å få lov til å kjøpe fan-can 6, så jeg ser ikke bort ifra at jeg ender opp på mer enn $1000 som har blitt brukt i sjappa til MetClub i løpet av 2010 :D

Skrevet

The Reservation Contest for Fan Can VI has begun! The contest will end on Wednesday, November 10, 2010 at 9 am Pacific Time. Once the contest is over, 7,500 members will be selected at random by our computer, much like the Meet and Greet contest. During the afternoon of Friday, November 12, 2010, we will then e-mail the 7,500 members who have successfully RESERVED their copy of Fan Can VI.

Skrevet

Noen som har sett noen tall over antall MetClub medlemer?

Jeg var heldig å ble trukket ut sist gang, da var det bare 5000 som ble trukket ut.

Skrevet

Jeg viste det ikke før jeg sjekket det opp nå netopp. 28. oktober er riktig ja.

Who'd have thought it when, on October 28th, 1981, drummer Lars Ulrich made guitar player/singer James Hetfield an offer he couldn't refuse: "I’ve got a track saved for my band on Brian Slagel's new Metal Blade label."

http://www.metallica.com/Band/history.asp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...