Gå til innhold

Sx1 utsatt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedgy: mobile-review er 5% til å stole på. De har en tendens til å finne på egne saker av en eller annen grunn. Det som står der er ikke noe som kommer fra Siemens.

Ikke lenge siden den siden trodde SL55 hadde MMC og MP3...

 

Ta alltid det du leser på slike amatør-sider med en klype salt ;)

Lenke til kommentar

Det offisielle fra Siemens er at den kommer i august, men det kan selvsagt endres senere.

 

Kameraet på SX1 er enda ikke ferdig utviklet, så kvaliteten gjenstår å se :)

 

B0hemen: man kan stole på sider som ikke skriver om rykter og som alltid oppgir kilder.

Lenke til kommentar

Har aldri vært noe Siemens fan før jeg så SX1, liker mobiler / produsenter som "tørr" å skille seg ut fra det vanlige. Kanskje grunnen til at jeg har en 3650 :yes:

 

User Interface: Series 60 version 1.2.2

 

Det gjør meg enda mer interresert i mobilen, må bare ha SymOS60 altså :) Molna : er dette samme versjon som på Nokia 3650 ?

Lenke til kommentar

VeXx: nei jeg jobber ikke i Siemens og har heller ingen offisielle relasjoner med dem.

 

SX1 er en god del mindre enn 3650 ja og skjermen på SX1 er faktisk noe større enn den på 3650 (fordi Siemens har valgt å legge til 12 piksel-linjer ekstra på toppen til signal-indikator og batteri-indikator. Disse ekstra linjene kan ikke aksesseres via Series60 eller java, slik at kompatibiliteten med andre Series60-enheter opprettholdes.)

 

Jeg vi si SX1 er ca 2/3 av størrelsen på 3650.

Lenke til kommentar

Ok. Digg at mobilen er mindre (størrelse betyr egentlig ikke noe), og skjermen er større, tror dette er min nye "Neonode". Drømte om Neonode for ett år siden, men siden mobien er blitt som den er (ikke bluetooth, ikke ditt, ikke datt) altså litt funksjonsfattig så går jeg for SX1 altså. Utrolig fin er SX1 også. Du har prøvd den, Molna ? Er den kjapp i menyene ? Var det kamera på din testversjon ? Så ut som det :)

 

Beklager så mange spørsmål, men ble bare utrolig nyskjerrig :wink:

 

Neste gang putter du den i lomma og sender den til Kristiansand :lol::p

Lenke til kommentar

Jeg prøvde den på CeBIT i Hannover og en annen gang her i London. Den var kjapp i menyene, men stort mer funket ikke fordi de var prototyper. Kameraet var på plass, men ikke støttet av programvaren så jeg kunne ikke teste det. Displayet er utrolig bra, endelig noe som er bedre enn de Samsung har ;) Filmavspilling var ganske så bra til å være på en mobil synes jeg. Kvaliteten på høyttaleren er meget bra takket være en skikkelig høyttaler (i forhold til 3650...). Skal visstnok være greit å høre på radio eller MP3 bare via den innebygde høyttaleren.

 

Tastene er en vanesak, men jeg klarte faktisk å skrive SMS med bare en hånd. Den føles meget robust og er skikkelig lekker i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Displayet er utrolig bra, endelig noe som er bedre enn de Samsung har ;)  Filmavspilling var ganske så bra til å være på en mobil synes jeg.

 

Regner med at saken har TFT-skjerm? En annen ting jeg lurer på.... Du har kanskje lest artikkelen om Mophun for Symbian på Amobil.no. Der står det (tror jeg) at Mophun vil komme til SX1, men det sto ikke i pressemeldingen..... Vi var nemlig usikre, men siden det sto series60 så la vi SX1 til. Du vet vel ikke om SX1 er medregnet i denne softwaren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...