Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke fordra disker, men dette her er jo helt tullete. Laster ned med 112kBps hastighet for øyeblikket. Hadde 2,5MBps tidligere i dag. Hvis du kjøper disk er du helt avhengig av å ha disken hvis du ønsker å spille spillet igjen etter å ha avinstallert spillet? Eller kan du velge mellom å bruke disk eller laste det ned selv når du har kjøpt spillet på disk?

Skrevet

Fikk overført karakteren min fra X360 nå :) Det stod at jeg måtte komme tilbake senere for å sjekke om overføringen var fullført. For dere som har gjort dette, hvor lang tid tok det?

Gjest Slettet+513
Skrevet

Nei for da hadde du jo hatt spillet selv om du solgte disken. det tjener ikke konsollene noe på.

Skrevet

Det har vel ingenting å si vil jeg tro. Jeg pleier å kombinere jeg. Er som oftest godt å slappe av med SP om man er lei av å bli drept i hytt og pine.

Skrevet

500kBps... dårlige servere Sony hoster GTA på. I denne hastigheten er den ferdig nedlastet om 12 timer :(

Noen som vet om man må laste ned alle 46GB for å spille?

Gjest Slettet+130498
Skrevet

ja, man må laste ned alle 51,4gb for å spille

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Noen her som har fått online cashen? jeg har fått mine 500k med Franklin, men enda ikke fått noe med Trevor eller Micheal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...