Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mindre scenespoiler ang Trevor:

Jeg lo så jeg datt av saccocekken min da jeg så scenen hvor Trevor hadde misbrukt Teddyen til han fetteren til Wade samt når han viser dingsen sin og bøyer seg ned så du ser alt dingle. Helt fantastisk!

Endret av Ham 550
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre scenespoiler ang Trevor:

Jeg lo så jeg datt av saccocekken min da jeg så scenen hvor Trevor hadde misbrukt Teddyen til han fetteren til Wade samt når han viser dingsen sin og bøyer seg ned så du ser alt dingle. Helt fantastisk!

Dæven, jeg tror det er en del random-cutscenes...jeg har ike fått den der heller, hadde jeg huska!

Fett :)

Skrevet

Jeg ser det er en hel mengde av åpne våpen-slots inne i Amunationbutikkene.

De som ikke er låst opp ennå er transperante, men det ser ut til at det er noe mer som skal komme der det ikke henger noe i hele tatt..?

Noen som vet?

Skrevet

Dæven, jeg tror det er en del random-cutscenes...jeg har ike fått den der heller, hadde jeg huska!

Det er fra hovedoppdrag

Skrevet (endret)

Hvilke klipp man ser avhenger av hvilken karakter man starter et oppdrag med. Endret av Tony Chu
Skrevet

Dette var vel ikke snakk om oppdrag, men character switching?

Når det kommer til klippet med Trevors dinglende baller så er det i forbindelse med et oppdrag.

Skrevet

Hvilke klipp man ser avhenger av hvilken karakter man starter et oppdrag med.

Jepp, det gikk opp et lys for en gammal ringrev her.. :)

Så morsomme en del av disse cutscenes`a er burde man egentlig spille hele spillet 3 ganger rundt for ikke å gå glipp av slikt som i klippet over :hrm:

Skrevet

Hvordan får jeg mere penger uten å gjøre oppdrag?
Går det ann å bestille gjennom Ps3 store eller hvordan fungere det?
SÅ jeg kan bruke kreditkort eller noe annet. Takk for svar :)

Skrevet

Det er vel ikke kommet noen muligheter for mikrotransaksjoner i online enda. SP har ikke noen muligheter for å kjøpe cash.

Skrevet

Det er vel ikke kommet noen muligheter for mikrotransaksjoner i online enda. SP har ikke noen muligheter for å kjøpe cash.

Det er kjipt, Hvordan skal man ha råd til dem dyre husene da? Noen forslag?

Skrevet

Gjør stjel fra pengetransportene, ran butikker om du må, selg Ballers eller hva de heter de bilene du kan selge for 9k per stk, helt biler for Simeon.

Går relativt raskt å få 400k slik.

Skrevet

Gjør stjel fra pengetransportene, ran butikker om du må, selg Ballers eller hva de heter de bilene du kan selge for 9k per stk, helt biler for Simeon.

Går relativt raskt å få 400k slik.

Takk for hjelpen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...