Gå til innhold

Ser dette kurrant ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her burde absolutt en 5850 eller 5870 være valget

 

Finner kun 5870 512MB i den aktuelle butikken. Er denne å foretrekke, for jeg trodde liksom 1GB kom mer til nytte en den ekstra 100'en i modellnummeret :p

 

5850 1 GB er dyyyr! Er 2 x 5770 bedre?

 

Og jeg venter ennå på din kjennelse deluze.. :p

Endret av Newar
Lenke til kommentar
Og jeg venter ennå på din kjennelse deluze.. :p

 

Den som venter, venter på noe.. ehm.. godt?

 

Det blir vanskelig å si noe før du har plukket ut et skjermkort, men hvis du tenker i de baner av HD 5850 eller HD 5870 kan 450W bli i underkant.

 

Om du synes 5850 er dyrt lønner det seg ikke å kikke på 5870 prisene :p

Lenke til kommentar
Og jeg venter ennå på din kjennelse deluze.. :p

 

Den som venter, venter på noe.. ehm.. godt?

 

Det blir vanskelig å si noe før du har plukket ut et skjermkort, men hvis du tenker i de baner av HD 5850 eller HD 5870 kan 450W bli i underkant.

 

Om du synes 5850 er dyrt lønner det seg ikke å kikke på 5870 prisene :p

 

LOL! Dæven det var dyrt. Jeg tenker så at jeg prøver å gå for 5770 først, så kan jeg oppgradere til heftigere kort senere (og billigere :p). Men er jo litt engstelig for å ikke kunne spille nuets spill. *Sjekke Google*

 

Hehe.. deluze 4 president! :)

Lenke til kommentar

Det er helt riktig som Osse påpeker (og litt flaut at det ikke allerede er nevnt).

Hva er egentlig budsjettet ditt?

 

i5 er nok mer din retning hvis du har et begrenset budsjett som får deg til å vurdere å knipe igjen når det kommer til skjermkort. Hvis du velger AMD har du flere alternativer. Selv sitter jeg med Phii 720BE og er klukkende fornøyd.

 

Presidenten har talt :p

 

Edit: Du var raskere på avtrekkeren enn meg.

Endret av Deluze
Lenke til kommentar
Morsomt å bruke ca 4000 på hk og cpu for et grafikkort som en cpu til 650 + hk til 500 kan hente maks ut av. Men skal ikke blande meg inn i Intel oppsett, men trådstarter hør nå på et par av rådgiverene dine her.

 

Prøver å være litt fremtidsrettet og. Mener å ha lest på dette forumet faktisk at de den sokketen som leverer i5/i7 skal fases ut etterhvert elno. også har jo dette hk 2x pci-e x16, som jeg ikke har funnet på kombi-sokketen. 2x pci-e x16 er jo knall for xfire vil jeg tro. Det blir kanskje litt goate i starten men jeg kan jo ace gfx max senere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...