Gå til innhold

Kommentartråd: Rekefjølas TG2010 hylle!


Anbefalte innlegg

Nopros 80% sikker

Sameboe Checked

Möllers Tran Kan ikke

2B'1 Checked

Moget Checked

Campin Carl Stor sannsynlighet

Solarix Checked

 

Det er vel hovedsaklig du som bestemmer hvor mange du vil ha med på hylla, men vet du om noen spesielle som ønsker å være med da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev tidligere "Jeg kommer!", men jeg og en (kanskje to) kompis(er) har funnet ut at vi kanskje vil lage våre egne hyller for å kunne bruke på eventuelle andre LAN også. Spørsmålet mitt da blir om det går greit om vi bygger hyller selv, men melder oss på med dere sånn at vi sitter ved hverandre forde. Hva tror du Nopros?

 

Vi tenkte å bygge to like 60cm*80cm hyller så vi kan ha en hver om vi skal dra alene en annen gang... I tillegg er det kjekt for å kunne frakte PC'n osv i når man skal inn i skipet ;)

 

(Det positive for deg, Nopros, er at du slipper å bygge hylle for meg :p)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jeg stiller meg negativt til dette. Uten deg blir vi 5 stk, 3 av de så små at de ikke blir lagt merke til. Men skal ikke tvinge deg til å være på hylla :p Men fortsatt ganske skuffet over deg.

 

Er det en mulighet å få med de to andre på hylla di, eller om de kanskje kan registreres sammen med oss selv om de ikke er med på selve hylla? På den måten kunne jeg fått sitte med dem samtidig som jeg er med på hylla ;)

 

(Jeg er litt skuffet over at jeg ikke fant det ut før jeg også... (Men på den andre siden er det jo ikke blitt 10.01.10 enda :p)

Lenke til kommentar
Det kan ordnes, men jeg vil helst vite det så snarest som mulig :)

 

Jeg skulle egentlig ha snakket med hvert fall en av dem nå, så jeg finner det nok ut ganske snart regner jeg med. Men tenker du da at de kan være med på hylla eller at de sitter ved siden av?

Lenke til kommentar
Må tenke over det, bare koselig med flere på hylla. Men blir også mye mer arbed :hmm:

 

Derfor kunne vi bygd hyller selv, men på en måte være en del av deres i og med at vi da kan sitte rett ved hverandre osv. Da blir jo arbeidsmengden fordelt ;)

 

(Men uansett, takk for at du i det heletatt gidder å ta deg bryet med å bygge hylle for folk du ikke kjenner. Det er veldig hyggelig av deg! :))

Lenke til kommentar
Hvis dere kan lage hyller selv er det suverent, men da må den (de?) må stå i stil med våres :D

 

Vi tenkte egentlig helt enkle rette hyller uten noen spesiell beskjæring eller design annet enn at den skal bestå av to rette sideplater med en høyde på ca 120-150 cm to hyller med 60-75 cm høyde i mellom, bakplate med samme høyde, kanksje et lite skap om vi får tid, stikkontakter i bekke etasjene/hyllene, lysrør/spots med dimmer oppe over tastaturet eller på den øverste hylla på en måte at den stikker ut og over hodene våre (på en måte litt sånn som denne). Vi har allerede fått lov av læreren til å montere stikkontakter, lampe® og dimmer osv i skoletimene som egentlig skulle gått med til elenergi og automatisering (8 timer til sammen hver uke ;)).

 

Skal restavfalls-hylla være grå eller grønn? Om den skal være grå kan det godt være vi også kan lakke vår grå om vi rekker det.

 

(Håper du ikke er alt for skuffet... :roll: )

Lenke til kommentar
Jeg lager for dere ;)

 

Var ideen så ille altså... :ermm: (Jeg kunne hat bruk for å hatt hylla med hjul på toppen for å kunne få med PC'n inn på en enkel måte... Og i tillegg hadde jeg hatt bruk for hylla hjemme i og med at jeg har lite lagringsplass/bordplass...)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...