Gå til innhold

Kommentartråd: Rekefjølas TG2010 hylle!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får velge en av to nesten tre alternativer :wee:

 

1. Bli med på hylla vår og storkose deg.

2. Lag hylle selv som ikke ligner våre, og ha dere unna oss! :ninja::tease:

 

Alternativer kan jo være å lage hylle, men la være å ta den med. Eller lage hylle som er lik våres :yes:

 

:ohmy:

 

 

Det siste alternativet (Usynlige nr.3) høres jo bra ut, men da er det ikke noe poeng å stresse med å lage hylle selv. Dessverre frister nr.2 llitt fordi da har jeg en plan for å få med meg pc'n inn i skipet... Alternativet kan jo være å skaffe en handlevogn fra hvor-som-helst for å kunne trille PC'n inn :p

 

Går det greit om du får svar i morgen? Jeg må nok snakke litt med de andre... ;)

 

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Yes da, da var det med ticket og stuff avklart, klar for TG så fort den nye Pc'en er bestilt ! :) Skrudde opp den gamle pcen og fikk en skummel overaskelse midt i ansiktet! haha 2 cm lag med støv rett i fjeset er jo alltid en merkelig erfaring... på tide med et nytt skjermkort så den gamle datan er selgbar :)

Lenke til kommentar
Yes da, da var det med ticket og stuff avklart, klar for TG så fort den nye Pc'en er bestilt ! :) Skrudde opp den gamle pcen og fikk en skummel overaskelse midt i ansiktet! haha 2 cm lag med støv rett i fjeset er jo alltid en merkelig erfaring... på tide med et nytt skjermkort så den gamle datan er selgbar :)

 

Hvilke deler skal du ha i den nye PC'n? Hvordan er de i den du har nå?

 

Bra at du har oppdatert førstepost, Nopros! :yes:

Lenke til kommentar
Yes da, da var det med ticket og stuff avklart, klar for TG så fort den nye Pc'en er bestilt ! :) Skrudde opp den gamle pcen og fikk en skummel overaskelse midt i ansiktet! haha 2 cm lag med støv rett i fjeset er jo alltid en merkelig erfaring... på tide med et nytt skjermkort så den gamle datan er selgbar :)

 

Hvilke deler skal du ha i den nye PC'n? Hvordan er de i den du har nå?

 

Bra at du har oppdatert førstepost, Nopros! :yes:

 

 

Delene i den gamle PC'en var et 512 mb skjermkort, litt usikker på typen, kjøpte 4 gb ram for den Pc'n, men fikk i stedet for to 2gb ram kort, med bare èn port for mulighet til oppgradering (suger ass) så har jo i bunn og grunn 2 gb ram liggende i en eske på hylla mi. uhm mer en dette er litt uklart for meg ;) fikk datan i julegave for en 4-5 år siden og da var den bygd av komplett.no og derfor en hel del unknown deler.

 

Sendte en E-post til onkelen min tidligere i dag, og han skulle se om han ikke kunne finne noen deler som eventuelt kunne bygges til en super gaming pc for en 6-7 k :) Utenom det har jeg jo det forslaget fra en person som posta på tråden jeg la ut.

Lenke til kommentar
Hva planlegger du å selge den gamle PC'n for da? (Pc'n din høres bedre ut en det min er for øyeblikket... (se profilen min for info...))

 

 

Prisen på den datan ville jeg satt på en rundt 1500 kroner tipper jeg

 

Skal du ha den med på TG10 så du kan selge den der, til eventuelle hardware-frelste uten for mye penger? (Jeg vil gjerne ta en titt på den :p)

 

EDIT: Hylla jeg skal bygge (som på en måte blir en den av den Nopros bygger) vil bli en del av denne arbeidsloggen, samtidig som jeg regner med å poste noen bilder her, eller i tråden Nopros lager kun for selve arbeidsloggen (med bilder osv.).

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...