Gå til innhold

MW2 online. gå opp i level


Anbefalte innlegg

Om du havner på små baner som rust er det jo bare å bruke en akimbo p90 med rapid fire og akimbo g18 med samme ;)

Spray alt ned! :D

 

Nice, liker egentlig ikke spraye våpen, men på små baner som Rust må man jo ha det for å overleve :p

 

Må bare komme i lvl for p90, regner med at man låser opp akimbo ved å gjøre challenges på våpenet?

 

Teste nettop akimbo p90 FFA på Rust, knuste all motstand :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hardcore FFA Shipment med 64players og martyrdom.

 

Eller vent nå litt, her er verken FFA HC mode og maks spillere er vel 12. Og map er det IWnet som velger for deg...

 

Men fra spøk til revolver. Spill noen matcher, se hva som gir mest xp. FFA gir jo åpenbart flest kills og etter en del games så starter du å naile 10k challenges. "Maks" et våpen som duger, så tar du neste våpen som duger og slik forsetter du. Glem selvsagt ikke å ha det artig når du levler.

Lenke til kommentar

Bruker selv dominations for levling. Masse poeng i å cappe, og litt taktisk på defencen så renner det inn kills og :)

Men sånn rent teoretisk sett så får du nok inn mest poeng der du spiller best, og du spiller best i de type matcher som du liker best.

Så liker du TDM best vil du nok spille best i TDM og få inn mest poeng i TDM.

 

Samtidig samler jeg alltid max kills med forskjellige våpen, som gir 10 000 xp til slutt. Fungerer bra :)

Lenke til kommentar

Hmm... klarer ikke levle for jeg :/ (skal vel nevnes at jeg ikke har spilt xbox før nå. kjøpte det for å spille MW2), noen som har noen tips til hvordan jeg kan unngå å bli drept før jeg klarer å trekke av? xD merker at jeg ser folk også før jeg klarer å skyte dem så har de løpt 300 meter og skutt meg i trynet før jeg får snudd rifla :/

Lenke til kommentar
Hmm... klarer ikke levle for jeg :/ (skal vel nevnes at jeg ikke har spilt xbox før nå. kjøpte det for å spille MW2), noen som har noen tips til hvordan jeg kan unngå å bli drept før jeg klarer å trekke av? xD merker at jeg ser folk også før jeg klarer å skyte dem så har de løpt 300 meter og skutt meg i trynet før jeg får snudd rifla :/

 

 

Kommer litt ann på våpen du bruker osv. Øv deg på aimen, du :) Gjør nok challenges med et våpen til du får heartbeat sensor, og i tillegg så ikke bruk silencer, steady aim er også kjekt hvis du ikke helt greier å treffe med all rekylen. Er nok bare å teste litt av hvert å se hva du liker. Refleks er en god til å ha i dette spillet :)

Lenke til kommentar

Tunnel? ehm, skjønte ikke den helt men OK.

Har ikke du sett alle campers i dette spillet? sitter i et rom med HS og venter til noen skal komme opp? Er jo tonnevis av dem på free-for-all.

 

Synes selv unlimited sprint, faster running speed og silent footsteps eier med UMP silencer ;) Kniv er er litt overpowered i dette spillet når du kjører denne slikt, løpe rundt å knive nabbs som camper :p

Lenke til kommentar

Det er alltid mest xp å hente i snd, men om du ikke takler folk som camper i hjørner og gjemmer seg i spawn, så ikke spill snd på MW2, det er et stort problem. Derfor prøver jeg å holde meg unna snd, å spille mer run'n gun gametypes. Mapsa er dessuten alt for merkelig konstruert til å kunne spille en god snd kamp, det funker bare ikke å finne gode taktikker på de fleste mapsa, det er også kanskje litt av grunnen til at folk driver å camper inne i hjørner å gjemmer seg i spawn konstant!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...