Technology Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Tenkte å kjøpe Modern Warfare 2 på pc idag. Har også ps3 og 42" full HD. Jeg har alltid synes at skytespill er tull på ps3 så lenge man kun bruker kontrolleren. Mus og tastatur er så mye bedre. Hva synes dere? Er Modern Warfare 2 best på pc? Spillbarhet går jo foran grafikk. Kanskje er grafikken bedre på ps3 siden min pc ikke er helt ny, men jeg tror jeg foretrekker mus og tastatur framfor en tulletere ps3 kontroll. Hva blir det? PC vs Ps3?
SirTommy Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Konsoll egner seg best til bilspill og fotballspill Alt av fps er klart best på PC pga kontrollene, bedre grafikk også.
archongamer Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jeg spiller gjerne FPS både på konsoll og PC, og selv om pc klart har sine fordeler på kontroll siden, er det like gøy i mine øyne å spille dem på konsollene. MWF 2 ble kjøpt til konsoll og har ikke angret enda
Ylajali Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Anbefaler deg å kjøpe det må PC, mye enklere kontroller, lettere å sikte osv. FPS på konsoll blir litt for kronglete for meg, menmen, det er sikkert bare meg.
Lapp1 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Husk å les litt om hva som skjer på pcfronten til mw2. Om hele systemet, at alt er tatt fra konsoll setups.
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Spillbarhet går jo foran grafikk. Kanskje er grafikken bedre på ps3 siden min pc ikke er helt ny, men jeg tror jeg foretrekker mus og tastatur framfor en tulletere ps3 kontroll. Du svarer på ditt eget spørsmål her.
The Avatar Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hiver meg inn her eg, kva er den opprinnelige platformen til MW2? Har ofte dårlige erfaringer med fps spel til pc om spelet har blitt utvikla for konsoll fyrst og tilpassa PC etterpå. Om spelet er laga med tanke på konsoll så er det ofte at du ikkje får utnytte alle dei knappane som PCen tilbyr på ein skikkelig måte og ofte er det trøblette å spele om spelet er laga med tanke på å bruke auto-aim og liknande konsolltilpassningar.
aswfg Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jeg har vært hardbarket PC spiller siden Wolfenstein og var inntil august i år så imot FPS på konsoll som man kunne bli. Selvfølgelig fordi jeg bare hadde hørt at slike spill på konsoll ikke dugde fra barnsben av. Etter å ha prøvd noen minutter i MAG og Killzone 2 var jeg klar til å kaste kontrolleren i veggen, det var jo noe av det mest tragiske jeg hadde vært borti. Et par dager senere var jeg litt flinkere. En uke senere fikk jeg like mange kills som deaths. Nå har jeg positive k:d og ser ingen grunn til å ta turen tilbake til PCn med det første, med mindre jeg skal spille det orginale operation flashpoint eller de to armed assault spillene
Kakeshoma Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 (endret) Hiver meg inn her eg, kva er den opprinnelige platformen til MW2? Har ofte dårlige erfaringer med fps spel til pc om spelet har blitt utvikla for konsoll fyrst og tilpassa PC etterpå. Om spelet er laga med tanke på konsoll så er det ofte at du ikkje får utnytte alle dei knappane som PCen tilbyr på ein skikkelig måte og ofte er det trøblette å spele om spelet er laga med tanke på å bruke auto-aim og liknande konsolltilpassningar. dette spillet er lagd fra grunnen til både PC og konsoll. Det bruker en oppdatert versjon av enginen som ble brukt til CoD 4 som er optimert for konsoll og PC. Kjøp til PC, er sykt rått, bedere grafikk og bedere kontroller gir også bedere gameplay og holdbarhet. Endret 13. november 2009 av Kakeshoma
Lapp1 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hvordan gir PC bedre gameplay og "holdbarhet"?
toy_man Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hiver meg inn her eg, kva er den opprinnelige platformen til MW2? Har ofte dårlige erfaringer med fps spel til pc om spelet har blitt utvikla for konsoll fyrst og tilpassa PC etterpå. Om spelet er laga med tanke på konsoll så er det ofte at du ikkje får utnytte alle dei knappane som PCen tilbyr på ein skikkelig måte og ofte er det trøblette å spele om spelet er laga med tanke på å bruke auto-aim og liknande konsolltilpassningar. dette spillet er lagd fra grunnen til både PC og konsoll. Det bruker en oppdatert versjon av enginen som ble brukt til CoD 4 som er optimert for konsoll og PC. Kjøp til PC, er sykt rått, bedere grafikk og bedere kontroller gir også bedere gameplay og holdbarhet. MW2 er hovedsaklig laget for konsoll. Det kan du se via hva de har tatt bort ifra fra pc delen. IW har også sagt at pc-spillere bare er en liten liten del av de som spiller cod. Så derfor har de laget spillet etter den platformen flest spiller (konsoll). Hvis mw2 hadde vært bare PC ville det har vært store forandringer på både gameplay og grafikk. Når det kommer til knapper og sånt. Så lar selvfølgelig pc versjonen deg bruke alt av knapper osv. Det har de ikke tatt ifra oss enda (tror jeg).
Spelaren Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Ein av fordelene med PC er bl.a denne her lille godbiten frå widescreengamingforum sitt diskusjonsforum: http://www.widescreengamingforum.com/forum...sc&start=60 Ein av dei nederste postene, en som heter dopefish har gitt ut ein FOV-applikasjon som muliggjør forandring av den absurde FOVen på 65 til det ein vil. For min del som kjører eyefinity blir det altså FOV på rundt 110 med denne applikasjonen. NB, per nu kun bekreftet til single player.
Pepsi Max Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 (endret) PC er å foretrekke på alle FPS spill. Endret 13. november 2009 av Kalars
johnny87 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Akkurat på denne diskusjonen burde vel de som har prøvd begge deler svare og ikke de som kun spiller på PC. Jeg har spilt begge deler og jeg trodde at FPS spill aldri ville bli bra på PS3, men så prøvde jeg og med det første så var det kjipt. Etterhvert når jeg ble vant til det så kunne jeg aldri gått tilbake til pc, knappene ligger tilrette og det er helt konge, er ikke vanskelig i det hele tatt:)
Bebeluv Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Konsollversjonen har splitscreen spec ops, om det har noe å si.
Lapp1 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 CS, som man "trenger" pc til MÅ spilles på pc. Cod funker best på konsoll etter egen erfaring. Blir bare rart på pc.
Technology Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Kjøpte det på pc nå. Det var sikkert et rett kjøp. 100 kr billigere også enn ps3 spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå