Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne LOP adprogram?


Anbefalte innlegg

Her er problemet mitt:

http://files.rlnd.com/dritt.JPG

 

Noen som har peiling på hvordan jeg får fjernet dette makkverket helt fra pcen min? hlwdrebeacr kaller det seg. :evil:

Når jeg åpner noen sider med saken kommer jeg til noe LOP greier. Men jeg finner ingenting på maskinen som heter hlwdrebeacr eller LOP. Har kjørt ad-aware flere ganger og den finner bare Cookien til LOP. Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neh.. Prøvde det du!

Til slutt fant jeg ut at det var Messenger Plus! som hadde lagt inn ad program. :evil::evil::evil:

Jeg har brukt dette programmet siden det kom ut og har ikke i mine villeste fantasier trodd at denne fyren som lager dette fine programmet ville implentere adware i det. Må si jeg er veldig skuffet over at han synker så lavt. Det som irriterer meg mest er at det står på siden -NO SPYWARE -NO ADWARE ... Er sånt lov?

Fant til slutt en eldre versjon og installerte den isteden.

Lenke til kommentar
Har du sjekka running processes etter den "uninstalleren" ? Det eneste som har skjedd er at du har FLERE spyware programmer og loggere enn før. Happy reformat! Måtte lop.com brenne!

 

Det er faktisk seriøst den fjerner lop helt.

men nå kjørte jeg jo ad-aware etter jeg "hadde" sletta det.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde alle de programmene. Ingen greide å fjerne det helt. Leste på forumet til msgplus at du kunne velge om du ville ha med adware i installasjonen... Fant ikke noe sånt jeg. :-?

 

search n destroy tar det jo.

last ned,så inne i programmet,tar du "oppdater", så velger du å fjerne alt dritten du finner. Det funker som fanden,fordi jeg fjerner lop fra 2-3 pcer daglig med det programmet ;)

Lenke til kommentar

messenger plus legger inn mye drit, hadde det en stund før, fikk ny reklame på skrivebordet hver dag, men det tok spybot seg av. la det inn igjen for noen dager siden, reklamen på skrivebordet kom tilbake, men den tok spybot igjen, og det kom massevis av "favoritter" pluss lop.com hver gang eg får 404.. så messenger plus kan dra seg, skal vekk fra min pc..

Lenke til kommentar

no har det gått 11 timer siden min forrige post, og eg har ikkje klart å fjerne lop.com som 404-feilmelding. utrolig irriterende. har prøvd adaware og spybot, begge oppdaterte, ingenting funker.. har prøvd å resette ie, har prøvd alt eg fant på forumet faktisk, utenom å laste ned et program fra lop.com, siden det visstnok la til 12 nye spywares.. begynner å bli sint.. noen som har klart å fjerne lop.com som 404? ligger ingenting fra de i legg til/fjern programmer..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg hadde nylig lignende problem med lop.com

Jeg brukte følgende prosedyre for å få fjernet det (noen steg var kanske unødvendig, menbest å værepå den sikre siden for det satt godt)

 

1. Disconecte fra nett

 

2. finne programet i oversikten over instalerte programer i kontrollpanel. lop.com tar ofte navn som:

Browser Enhance r

Brows er Enhancer

Ultimate Browse r Enhancer

Ultimate Browser En hancer

L.O P. Un insta11

L O.P. Un instal1

Live 0n line Portal

Live.0nli ne Porta1

 

3. Kjøre spybot, sett spybot til å kjøre ny scan når du restarter også

 

4. "go to control panel then system

then click on computer name

click change

click more

then look at the Primary DNS suffix

if that makes no since to you like its tdak.com or lop.com remove it and leave it blank. " <---var veldig viktig for mitt problem i hvert fall

 

5. Restarte. La Spybot kjøre en gang til, forsikre seg om at punkt 4 fortsatt gjelder.

 

6. Blokke spy cookies i IE og Opera!!! (viktig!) Husk at man ofte har flere lignende spy saker inne på daten når man først merker ett..

 

Ble kort og enkelt fortalt, men håper det kan hjelpe folk med dette problemet.

 

Hilsen Gaute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...