Gå til innhold

Militær 3-mil, god stemning!


Anbefalte innlegg

Mestring, smerte og ikke minst glede er tre ord jeg vil beskrive dette på!

 

Har noen andre løpt denne?

Til dere som ikke vet hva det dreier seg om, så er det marsjmerket i det norske forsvaret. Gutta skal fullføre 3 mil m/oppakning på minimum 4t 25min.

Oppakningen skal være med AG3/HK-416 og veie til sammen minst 11kg.

 

Jeg tenkte at jeg skulle løpe hele greia, noe jeg selvsagt ikke klarte, for å få en så god tid som mulig! Kom meg i mål på 3 t 18min. Synes ikke dette var så aller verst, bortsett fra at jeg lå i rute til å klare den på rundt 3 timer.

Det er ingen tvil om at dette er noe av det hardeste jeg har gjort i hele mitt liv, men også noe som jeg er utrolig stolt av å ha gjennomført på en slik måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må bare toppe det hele med ca 4,5 mil med full pakning, veide det aldri, men det var mer enn 11 kilo, rundt 30 vil jeg tippe på. var ikke noe merke eller noe dette da. trodde ikke man kunne få vannblemmer under hælen, men det er vist mulig. jada, der det er tykkest hud, under huden hadde jeg en diiiger vannblemme, kjente bare trykket men så ingenting. tok hull på det jeg da antok var en vannblemme, og joda, masse vann kom ut og undersiden av hælen ble skrukkete...

 

ellers kan jeg si at det var alt annet enn god stemning etter og under 3-mila, hater å forflytte meg fra A til B uten noe mål og mening, men klarte det greit innenfor kravet, uten at jeg husker noen tider.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Nei, kan jo ikke si at det var kjempegod stemning, det var det ikke!

 

Men høres ut som om det var mindre god stemning etter 4,5 mil? Kan dette stemme?

 

vil faktisk påstå at det var bedre stemning etter ca 4,5 mil, kanskje mest fordi vi hadde ventet at det kom noe slikt uforberedte greier en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...