Gå til innhold

xbox og profiler,hjelp!


rottweiler

Anbefalte innlegg

hei,lurte på om det er mulig og gjøre det jeg spør om nå.

 

på xboxen har jeg 2 profiler,den ene profilen er det xbox live på og den andre profilen er det ikke live på,så har jeg kommet lenger på et spill med profilen som det ikke er live på,så lurte på om man kunne flytte sava filene fra den uten live og til profilen med live?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei,lurte på om det er mulig og gjøre det jeg spør om nå.

 

på xboxen har jeg 2 profiler,den ene profilen er det xbox live på og den andre profilen er det ikke live på,så har jeg kommet lenger på et spill med profilen som det ikke er live på,så lurte på om man kunne flytte sava filene fra den uten live og til profilen med live?

 

kan du ikke bare legge saveingsene over på et minnekort og hente dem inn igjen på annen profil?

Lenke til kommentar
hei,lurte på om det er mulig og gjøre det jeg spør om nå.

 

på xboxen har jeg 2 profiler,den ene profilen er det xbox live på og den andre profilen er det ikke live på,så har jeg kommet lenger på et spill med profilen som det ikke er live på,så lurte på om man kunne flytte sava filene fra den uten live og til profilen med live?

 

kan du ikke bare legge saveingsene over på et minnekort og hente dem inn igjen på annen profil?

 

 

 

er det mulig da?

Lenke til kommentar

Det er nok ikke mulig med et minnekort. Savegame-filene er låst til sine respektive brukerkontoer. Det er mulig å endre savegamefila på en slik måte at andre brukere får adgang til den men da må du demontere Xbox-harddisken og koble den til en PC for så å bruke et program som gjør de riktige endringene. Ikke akkurat enkelt også. Så er det i tillegg en liten fare for banning av brukerkontoen på grunn av "tampering" men er usikker på hvor stor risikoen er.

Lenke til kommentar

Hei..jeg er altså han kompisen som skal sette inn ny HD :)

 

Så jeg kan altså flytte savegames fra 20gb til 120gb ved å bruke minnekort, eller må jeg ringe MS og få tilsendt et HD Transfer Kit? Eller begge deler?

 

Jeg ringer MS Norge og hører..håper jeg finner telefonnummeret på xbox-sidene.

Endret av Xerxen
Lenke til kommentar
Hei..jeg er altså han kompisen som skal sette inn ny HD :)

 

Så jeg kan altså flytte savegames fra 20gb til 120gb ved å bruke minnekort, eller må jeg ringe MS og få tilsendt et HD Transfer Kit? Eller begge deler?

 

Jeg ringer MS Norge og hører..håper jeg finner telefonnummeret på xbox-sidene.

 

Tlf til Xbox kundesupport Norge er : 800 14 174

 

:D

Lenke til kommentar
Hei..jeg er altså han kompisen som skal sette inn ny HD :)

 

Så jeg kan altså flytte savegames fra 20gb til 120gb ved å bruke minnekort, eller må jeg ringe MS og få tilsendt et HD Transfer Kit? Eller begge deler?

 

Jeg ringer MS Norge og hører..håper jeg finner telefonnummeret på xbox-sidene.

 

Tlf til Xbox kundesupport Norge er : 800 14 174

 

:D

 

Ty m8! Ringt inn. De sender meg et Transfer Kit, så nå går det vel i orden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...