Gå til innhold

Få lyd på surroundanlegget når jeg ser på TV o.l.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kan bare si med engang at jeg ikke er ekspert på området, men lurer på følgende.

 

Har et billig surroundanlegg som funker helt ok til mitt bruk, hvor forsterkeren er i samme boks som DVD spilleren som fulgte med. Det jeg ikke får til da er lyd når jeg ser på vanlig TV, bruker PS3 osv. Har prøvd å sette dvd spilleren til AV-IN, og koble en sånn Lyd og bilde kabel (Rød, hvit, gul :p) til tven. Kan legge ved bilde av hvordan DVD spilleren ser ut bak om det ikke er noen lett løsning på problemet.

 

Takk for svar :)

 

EDIT: Tror jeg har posta feil, og at dette hører til i hjemmekino kategorien. Så ikke den før nå.

Endret av ZawyeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Johnry - dette fungerer svært sjelden med alt-i-ett løsninger som trådstarter har. Dette krever en reciever med mulighet for bildeswitching, og dette finner man gjerne ikke på slike løsninger. Denon kommer med en snart, men det blir over nyttår etter hva jeg har lest.

 

Post et bilde, og gjerne litt mer info om hva slags boks det er. Du skal se etter innganger som er røde og hvite, alternativt om det er noen digitale innganger som du kan bruke. Spesielt gjelder dette fra PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...