Gå til innhold

Lov å ta bilder i Oslo Spektrum?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste, om jeg er heldig blir det a-ha konsert på meg. Hadde tenkt å ta med kamera ( 450D + tele ), men så er det jo den umskelumske tingen om at man ikke har lov til å ta bilder på konserter etc. Skulle jo gjerne hatt et par shots.

 

Vet ikke hvor strikte de er, eller om det kommer ann på artisten. Skjønner kanskje at artisten ikke vil blitses ihjel, men blits er ikke et must, går fint uten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går du med noe som ligner ett kamera på deg blir det tatt fra deg i døra, eller så blir sikkerhetsvakter inne obs på at du står og vifter med kamera og tar bilder over mengden. Mange band har fotoforbud for alle utenom godkjent presse for å holde styr på pressebilder. Da har arenaen også det samme. De er strenge på det fordi bandene kan boikotte arenaen hvis de oppdager masse ulovlig fotografering. Har jo sett f.eks. Axl Rose gå av scenen fordi noen sto med videokamera i folkemengden.

 

Men har ikke sett noen bli fratatt mobil med kamera på, siden alle mobiler nå for tida har kamera også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
a-ha network presenterer

a-ha

ending on a high note

Avskjedskonsert

Oslo Spektrum

Torsdag 2.12.10 kl 19:30

Kjøpt billett refunderes ikke

Foto- og videoopptak forbudt

http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C=

 

Du vil med sikkerhet bli fratatt fotoutstyret om du kommer med DSLR og en tele linse, noe man ikke klarer å få gjemt nede i buksa så lett akkurat.

Lenke til kommentar
Du gidder ikke dra for å se tidenes norske popfenomen for siste gang på turne bare fordi du ikke får ta et par bilder? Merkelig fyr.

 

Sa ikke at jeg ikke ville dra, men for å ta ordene ut av innlegget ditt; det å ikke kunne ta bilder av det siste øyeblikket av tidenes norske popfenomen dro gleden ned et par hakk. Da sparer jeg filmrullen til paven ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...