Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru og sex for første gang


Gjest virign19gutt

Anbefalte innlegg

Gjest virign19gutt

Hei. Er en gutt på 19 år, velger å ikke bruke vanlig brukernavn her, da jeg kjenner folk som er her inne.

 

I kveld har jeg "planlagt" å dra hjem til ei venninne, var der i går og, blei ikke mye mere enn litt tafsing da..

Jeg er jomfru, har ikke hatt mye experience ennå, men litt..

 

Jeg er bare litt sjenert over utstyret mitt. Er ikke rare greiene, 15 cm lang kanskje, og ikke kjempe tykk..

Har fortalt henne om dette, og hu sier det ikke er noe problem. Men er liksom litt ekkel følelse for meg..

 

Jeg føler meg klar, og skal prøve å ikke feige ut i dag, noe jeg gjorde i går..

Er bare litt redd for å drite meg ut, komme for tidlig, ikke komme..

 

Vil bare dele dette med noen, og høre om folk har hatt lignende erfaringer.

Jenta er kjempe søt, og virker som hun veit hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare kjør på. Ikke forvent at du skal gi henne livets knull, for du sliter nok med prestasjonsangst allerede. Stimuler henne heller mentalt, ligg naken med hun og kyss før dere har sex slik at du blir komfortabel med nakenheten. Vips så er det bare å skli den inn.

 

Edit: Ikke bry deg om størrelsen i det hele tatt.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
15 cm er ikke så mye nei, spes hvis den er litt tynn

Eh? Når penislengden hos voksne norske menn er mellom 14 og 16cm blir dette utsagnet veldig feil, og det hjelper hvertfall ikke på selvtilliten til trådstarter som er misfornøyd fra før av.. Sjekk kildene dine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Finnes nok av Idioter som tror at størrelsen er avgjørende for hvor bra man er i senga , størrelsen er som regel kun en av mange faktorer.

 

*Utholdenhet.

*Teknikk.

*Oppvarming.

*Kvinnens Vagina.

*Foreplay.

*Libido!!!

 

Så blir det egentlig opp til hver enkelt kvinne å bestemme hva som er riktig størrelse for dem.

Lenke til kommentar

15 cm er ikke ny rekord i noen ender, men det holder garantert.

 

Husk på å "varme henne opp" først, med fingre og evt. munnen hvis dere begge er komfortable med det. Kler du av henne og smetter den inn straks, vil du definitivt gjøre deg ferdig før henne, og det er ikke særlig morro å komme før dama, siden det er vanskelig å fortsette når du først har kommet (jeg synes ihvertfall at flere runder på rad er pes).

 

Ellers er det gjerne ikke en ulempe å fortelle at du er jomfru, slik at hun kan styre forventningene sine og evt rettlede deg. Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei. Er en gutt på 19 år, velger å ikke bruke vanlig brukernavn her, da jeg kjenner folk som er her inne.

 

I kveld har jeg "planlagt" å dra hjem til ei venninne, var der i går og, blei ikke mye mere enn litt tafsing da..

Jeg er jomfru, har ikke hatt mye experience ennå, men litt..

 

Jeg er bare litt sjenert over utstyret mitt. Er ikke rare greiene, 15 cm lang kanskje, og ikke kjempe tykk..

Har fortalt henne om dette, og hu sier det ikke er noe problem. Men er liksom litt ekkel følelse for meg..

 

Jeg føler meg klar, og skal prøve å ikke feige ut i dag, noe jeg gjorde i går..

Er bare litt redd for å drite meg ut, komme for tidlig, ikke komme..

 

Vil bare dele dette med noen, og høre om folk har hatt lignende erfaringer.

Jenta er kjempe søt, og virker som hun veit hva hun driver med.

 

Sex er jo ikke noe vanskelig i det hele tatt. Det er jo noe våre forfedre har bedrevet siden tokjønnet formering først fant sted. Til og med fluer som ikke kan sies å være spesielt smarte, har sex.

 

Problemet ditt er egoet ditt. Du er redd for å tape ansikt og lar det ødelegge for deg og dine muligheter for reproduksjon. Legg egoet igjen hjemme og støt på. So what om du kommer tidlig. Det betyr bare at du er en mann proppfull av testosteron klar til å befrukte enhver kvinne. Noe man burde være stolt av.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...