Gå til innhold

Meget misfornøyd med komplett.no's kundeservice


Anbefalte innlegg

Bestilte for noen uker siden et Gigabyte GA-EX58-UD3R hovedkort som ikke fungerte optimalt. Fikk ikke brukt RAM ordentlig og så at kortet hadde som mange andre sliter med en bøyd pin på cpu-socket. Idag fikk jeg mail tilbake etter at de hadde mottatt kortet og sjekket det og fikk til svar at dette var forbrukerfeil og at de sendte kortet tilbake på min regning. Hvilke rettigheter har jeg i denne sammenhengen? Vet at mange andre får samme feil med bøyde pins. Dette er bare vås etter min mening, jeg vet sabla godt hvor forsiktig man skal være ved montering av cpu og jeg vet godt at denne feilen ikke har skjedd fra min side. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du forteller dem det. Jeg vet ikke helt hva du snakket om her, og hvordan et hovedkort har bøyde pins, men dersom du har gjort noe feil, skal du selvfølgelig betale for det.

 

Hadde hjulpet med en mer detaljert feilbeskrivelse. Hvis du sender mail til dem, link til forum der flere sliter med samme feilen (hvis det er som du sier)

Lenke til kommentar

Jeg har sendt de en mail og forklart at det er flere som har samme feil og at jeg ikke har forårsaket denne feilen. Nå blir jeg belastet gebyr pluss fraktkostnader for noe jeg ikke er enig i at jeg skal. Jeg sa jeg kom til å kontakte forbrukerombudet om de ikke endret mening, for dette er faktisk ikke min feil. Kortet kostet 1500 kroner og jeg er ikke interessert i å sitte med et ubrukelig kort på grunn av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...